brojač poseta

уторак, 20. јануар 2009.

KARAMBOL NA AUTOPUTU KROZ BEOGRAD!!!

Nebojša V., vozač džipa "BMW", pokušavajući da "uleti" u makazice izazvao stravičnu saobraćajku u kojoj je, neverovatnom srećom, samo jedna osoba lakše povređena

s

„vozio" na krovu 100 metara... Sitroen na koji je naleteo džip „BMW"

Džip "BMW", kojim je upravljao Nebojša V, sinoć je na autoputu u pravcu ka Nišu bio glavni akter neviđenog karambola na prestoničkim ulicama! U ovom saobraćajnom udesu u blizini zgrade Hitne pomoći samo je, i to nekakvim čudom, jedna osoba lakše povređena! Pomahnitali vozač džipa izgubio je kontrolu nad svojim vozilom, koje je iščupalo bezmalo 30 metara zaštitne ograde. Delovi metala pali su na kombi "ford tranzit", koji je išao iza njega. Džip je zatim naleteo na "sitroen" koji se kretao u suprotnom pravcu, ka Novom Beogradu, a od siline udara "sitroen" se prevrnuo na krov i tako klizio gotovo 100 metara!

Alkohol krivac za saobraćajku

Prema nezvaničnim informacijama, Nebojša V. je na alko-testu "postigao" oko dva promila alkohola, ali će tačan stepen njegovog pijanstva biti poznat tek posle detaljne analize krvi.

Saobraćajna nesreća dogodila se oko 22 časa na autoputu u pravcu ka Nišu, nekoliko stotina metara od mosta Gazela. Nebojša V., koji je vozio velikom brzinom, uleteo je u "makazice" između dva automobila i zatim izgubio kontrolu nad svojim vozilom. Nakon karambola, na sreću, samo je lakše povređen Luka Koprivica, vozač "sitroena". Prema rečima očevidaca, pomahnitali vozač džipa udario je prvo u desnu stranu zaštitne ograde, a potom se "odbio" i iščupao oko 30 metara ograde na levoj strani autoputa.
- Sve se odigralo u nekoliko sekundi. Pored mene je velikom brzinom prozujao džip. U tom trenutku video sam kako uleće u makazice i gubi kontrolu nad vozilom. Dok je čupao čeličnu ogradu džip je, pre nego što se zabio u banderu, udario u "sitroen" koji je bio u suprotnoj traci autoputa i prevrnuo ga na krov, nakon čega je to vozilo klizalo oko 100 metara na krovu - uzbuđeno priča Ilija Hari, vozač kombija.

s

Bahato... Delovi zaštitne ograde odleteli i na kombi koji je išao iza džipa

On dodaje da je čelična ograda koja je letela na sve strane pala na njegov kombi, koji je bio odmah iza džipa.
- Prizor je bio nestvaran. Ne mogu da verujem da niko nije teže povređen ili, ne daj Bože, nešto gore. Mislim da ovakve saobraćajne nesreće treba da posluže svima za primer šta može da se dogodi kada je neko neoprezan dok vozi - rekao je Hari.

s

Radnik Hitne pomoći, koji nije hteo da mu pominjemo ime, kaže da je čuo stravičnu buku.
- Sređivao sam neke papire kada sam čuo neverovatnu buku. Izašao sam iz kancelarije da vidim šta se događa. Samo što sam kročio na parking video sam nešto što nikada neću zaboraviti. Naime, video sam automobil koji je na krovu klizio stotinak metara. Pritrčao sam vozaču i video da je samo lakše povređen. Kako, nije mi jasno... - priča radnik Hitne pomoći.

Нема коментара: