brojač poseta

недеља, 25. јануар 2009.

JEFTIN S RAZLOGOM

Za 9.500 evra, koliko košta novi „ševrolet aveo", teško može da se kupi kvalitetan nov automobil, osim ako vaši zahtevi nisu preveliki

s

Najjači adut novog „ševrolet avea" je cena. Za 9.500 evra, koliko košta ovaj korejsko-američki izdanak, teško može da se kupi kvalitetan nov automobil, osim ako vaši zahtevi nisu preveliki.

Aktuelna „Ševroletova" gradska limuzina je upravo takva, ne nudi mnogo, ali zato ne traži previše. Kome je važno da se preveze od tačke A do tačke B, a nije mu bitan komfor, snaga motora, kvalitet enterijera i ne mari za vizuelni utisak, sa novim „aveom" može da se usreći.

„Aveo" se proizvodi s troja, četvora i petora vrata, nekada se zvao „kalos", a sada su ga prekrstili. Zlobnici kažu da su se u „Dženeral motorsu" na ovaj potez odlučili jer se „kalos" nije proslavio. Bio je nekako neubedljiv, „tanak" i nestabilan. Ako se za „kalosa" može reći da je bio osnovac, onda je „aveo" na nivou srednjoškolca.

Nestabilan na putu

Novi „aveo" je nešto viši nego prethodni model. Međutim, prilikom oštrijih ulazaka u krivine pokazuje nestabilnost na putu, pa iziskuje veću pažnju vozača.

Najveće promene doživeo je prednji kraj „avea", koji krasi velika maska hladnjaka, podeljena na dva dela s upadljivim „Ševroletovim" znakom.

Novi „aveo" je malo porastao, četiri centimetra je duži od prethodnika. Ukupno je dugačak 392 cm, širok 168 i visok 151, uz 248 cm međuosovinskog razmaka. Gepek mu ima zapreminu 220 litara, odnosno 980 sa spuštenim zadnjim sedištima - iste zapremine kao i kod prethodne generacije ovog modela.

Ovaj model je prvi „ševrolet" koji nosi oznaku „made in Europe". Planira se da ove godine s traka fabrike u Varšavi izađe 60.000 primeraka, a sledeće godine očekuje se još 100.000. Potencijalni kupci mogu da biraju između dva benzinska motora - 1,2-litarskog agregata s dve bregaste osovine snage 84 KS i 1,4-litarskog agregata od 101 KS. Jači benzinski motor dostupan je i s automatskim menjačem, a oba ugrađena agregata su štedljivija od prethodnika. Uprkos tome što su njegove performanse poboljšane za 12 KS, motor osnovnog modela sada troši 10 odsto manje goriva.

Novi model s troja vrata trebalo bi da košta oko 9.500 evra, koliko valja izdvojiti za osnovni model, dok bi model s jačim motorom i najbogatijim paketom opreme, kao i automatskim menjačem, trebalo da košta oko 13.000 evra. Model „avea" s petora vrata trebalo bi da bude skuplji približno za oko 300 evra u odnosu na model s troja vrata.

U svakom slučaju, od „avea" ne treba očekivati previše. Ovo će biti teška godina za auto-industriju, a kako će „aveo" proći na srpskom tržištu, ostaje da vidimo.

Нема коментара: