brojač poseta

субота, 31. јануар 2009.

GLUMCI U ZAVOJIMA

Srđan Miletić snimao seriju s gipsom na ruci, Manda polomio nogu, Branka Veselinović pala na glavu, a Bogdan Diklić čaurom povredio oko

s1

Milašin... Pukla mu kost, pa je glumio s gipsom na desnoj nozi

Glumački posao nisu samo slava, blesak fotoaparata i aplauz gledalaca. Na snimanjima i probama glumcima se dešavaju i neke manje prijatne stvari kao što su povrede, pa ne čudi kad u nekoj seriji, na filmu ili u pozorištu vidimo protagonistu u zavojima ili gipsu.

slika

Vesa... Miletić se sapleo o linoleum i polomio desnu ruku

Srđan Miletić široj publici poznat je kao Vesa u seriji „Naša mala klinika". Dobar deo epizoda snimio je sa ženskom čarapom preko ruke, da se ne bi primetilo da je u gipsu.

- Trebalo je da skočim na bolnička kolica, da se provozam na njima nekoliko metara i da nešto pritisnem na zidu. Zaleteo sam se i skočio, a ona su zapela za linoleum pa sam se strmoglavio i pao na desnu ruku - priča Miletić za Press nedelje, i nastavlja: - Tog dana nastavio sam snimanje, ali kad se posle ohladilo, morao sam u bolnicu. Organizatori su odmah odreagovali i prebacili me do bolnice. Ovakve stvari se dešavaju zato što mi glumci želimo da izigravamo kaskadere.

Bogdan Diklić

Maler... Diklić umalo nije ostao bez levog oka

Milorad Mandić Manda, igrajući Milašina u „Selo gori, a baba se češlja", polomio je nogu. Pošto je do kraja serije bilo ostalo da se snimi još nekoliko epizoda, on je nastavio da igra s gipsom na nozi.

Ružica Sokić

Ružica Sokić igrala dve predstave u gipsu

Glumicu Ružicu Sokić pamtimo i kao Žutu u istoimenom filmu i predstavi. Ona je baš u toj predstavi igrala s polomljenom nogom.

- Ma nije važno gde sam se povredila, ni da li je leva ili desna noga u pitanju. Važno je to da sam tako povređena morala da dođem na posao. Kakvo crno bolovanje, glumac igra dok je živ. Gipsirana sam igrala još jednom, i to u predstavi „Korešpodencija". Tada su prepravljali scenario jer nisu mogli da sakriju da imam gips na nozi. Po scenariju sam, navodno, pala s konja. Možda je to nekome bilo smešno, ali meni, verujte, nije - kaže ona.

- Nogu sam polomio polovinom novembra 2007. godine. Radili smo jednu scenu kraj Radašinove kuće, u nekom selu kraj Vrnjačke banje. Teren je bio klizav, a ja sam imao gumene opanke na nogama, baš kao pravi seljak. A one klizaju i po suvom. Valjda je i neki kamen bio tu i pukla mi je kost. Četiri i po meseca sam nosio gips. A da ne pričam o mukama koje sam imao snimajući još tih nekoliko epizoda. Ili na jednoj nozi, ili su me snimali do pola, da se ne vidi gips - priseća se Manda.

Branka Veselinović povredila se na radnom mestu pre nešto više od godinu dana, i to pred sam nastup u predstavi „Skup Marina Držića" u Teatru „Bojan Stupica".

- Znate li da se još niko nije setio da me pozove i pita kako sam, gde sam, je l' mi dobro?! Povredila sam se na Svetog Nikolu 19. decembra 2006. Bila sam u kostimu, spremna za predstavu, i naslonila sam se na jedna vrata koja su uvek zaključana. Ali, tada nisu bila. Propala sam kroz njih, pa niz stepenice i pala na glavu. Ja sam se povredila na radnom mestu, a niko mi to nije platio. Jedino mi je JDP uplatio mesec i po dana oporavka u banji i hvala im na tome - kaže glumica.

Bogdan Diklić se povredio na snimanju filma „Turneja" kada je ispalio rafal iz „kalašnjikova". Jedna od čaura pogodila ga je u levo oko. Kako nije bilo moguće da mu se ukaže pomoć na terenu, producent filma i glumac Tihomir Stanić, direktor Slobodan Pavićević i reditelj Goran Marković, povređenog Diklića odmah su odvezli u bolnicu u Prijedoru, odakle je prevezen u Banjaluku. Oftalmolozi su ga pregledali, konstatovali da je povreda oka teška i sanitetskim vozilom Diklić je prevezen na VMA.

Нема коментара: