brojač poseta

субота, 10. јануар 2009.

DOKTOR ME JE UCENIO ŽIVOTOM SINA!

Žarko Milošević, kojem je doktor Eugen Slavik tražio novac da bi mu operisao dete, kaže da ga je Slavik upozorio da je život dečaka u njegovim rukama i podsetio da plati što pre jer se tumor brzo širi

Pretio je da će mi doći glave ako ga prijavim! Nisam znao šta da radim, pokušao sam da se obesim...

Žarko Milošević (31), koji je prijavio policiji doktora Eugena Slavika zbog mita, u ispovesti za Press kaže da ga je doktor ucenjivao životom njegovog bolesnog sina Dejana (11)! Žarko kaže da mu je Slavik rekao da mora što pre da donese 300 evra za operaciju tumora i upozorio ga da vodi računa šta radi jer je život dečaka u njegovim rukama!

Teško bolestan... Mali Dejan

Teško bolestan... Mali Dejan

Dan posle hapšenja doktora Eugena Slavika na Institutu za neurohirurgiju u Kliničkom centru, novinari Pressa posetili su Žarka Miloševića u njegovoj kući u Velikom mokrom lugu. Milošević je rekao da je zabrinut za bezbednost svoje porodice i da se plaši osvete lekara.

- Nisam spavao celu noć! Mislio sam na sina Dejana, koji je sa majkom u bolnici. Strahujem kako će se lekari ponašati prema njemu. Plašim se za bezbednost svoje dece. Iako me svi hrabre i čestitaju što sam prijavio nesavesnog doktora policiji, i dalje sam u velikom strahu od osvete! Taj doktor mi je duboko usadio strah - kaže Žarko Milošević, i dodaje:

- Kada je 2000. godine Slavik prvi put operisao Dejanu tumor na mozgu nije mi tražio novac. Posle operacije sam ga častio. Zahvalio se i rekao:" Niste trebali." Kada je pre tri godine Dejanu ponovo bilo loše, rekao mi je da moram da platim: „Operacija tumora na mozgu košta 1.500 evra!" Kada sam mu odgovorio da nemam taj novac i da radim u „Gradskoj čistoći" i izdržavam petoro dece, hladnokrvno je odgovorio:" Pozajmi! Kada ljudi čuju da ti treba za dete, svi će ti dati." Dao sam mu 750 evra, a Dejan nije ni operisan. Taj novac sam pozajmio od firme i vratio sam u deset rata.

Milošević je objasnio da je sa dr Slavikom svaki put kada bi krenula priča o novcu bio sam u kancelariji i da je doktor čak gledao da li je neko ispred vrata i sluša.

Hapšenje... Posle saslušanja Slaviku određen jednomesečni pritvor

- Ako bi moja supruga Sanja bila sa mnom, zamolio bi je da izađe iz kancelarije i tek onda bi mi tražio novac. Početkom decembra Dejanu je ponovo bilo loše. Urađeni su mu magnetna rezonanca i svi drugi pregledi. Rekli su mi da je potrebna operacija jer se tumor proširio u grudni koš. Dobio sam uput i Dejana sam odveo kod doktora Slavika. Nije imao milosti za moje muke! Ponovo mi je tražio novac, a kada sam mu rekao da sam već platio, rekao je da sada operacija košta 300 evra, ali je dodao da moram ipak da mu dam još 200 „za njegove" - priča kroz suze Žarko.

Lekar je savetovao Miloševića da može da podigne kredit i plati, ali kada mu je Žarko objasnio da je do guše u kreditima i dugovima, samo mu je rekao:" Snađi se! Tumor se brzo širi, detetu je potrebna hitna operacija. Vodi računa šta radiš, nemoj ni da pomisliš da me prijaviš jer može svašta da se desi. Život dečaka je u mojim rukama!"

- Ponovo sam pokušao da pozajmim u firmi, ali su mi rekli da donesem fakturu i da će oni uplatiti novac na račun. Koji račun, kada moram da mu dam na ruke. Plakao sam. Nisam znao šta ću. Uzeo sam konopac da se obesim. Žena je videla kada sam uzeo konopac i merdevine kako bih se popeo na tavan. Pitala me je šta to radim. Pokušao sam da je slažem, ali je odmah znala da sam nameravao da se ubijem. Onda sam prelomio i otišao u policiju.

Hteo da se ubije, žena ga sprečila...Žarko Milošević sa konopcem kojim je nameravao da se obesi na tavanu svoje kuće

Hteo da se ubije, žena ga sprečila...Žarko Milošević sa konopcem kojim je nameravao da se obesi na tavanu svoje kuće

Žarko je dva puta ozvučen otišao kod doktora i na kraju mu je predao obeležene evre.

- Kada su ga hapsili, srce mi je tuklo kao ludo. Ko zna šta taj doktor sve može da uradi. I dalje mi odzvanjaju njegove reči: „Vodi računa šta radiš! Život dečaka je u mojim rukama" - kaže Milošević.

Нема коментара: