brojač poseta

понедељак, 12. јануар 2009.

AUSTRALIJANCI NAPALI NOLETA!

Mediji na najmanjem kontinentu tvrde da se Đoković veoma neozbiljno priprema za sezonu. Australijanci zamerili Noletu što je nekoliko sati pre poraza od Gulbisa igrao golf, međutim, naš as im odgovorio da se na taj način opušta

Novak Đoković

Veća pretnja Vudsu, nego Nadalu i Federeru... Novaka Đokovića Australijanci kritikuju zbog golfa

Australijski mediji optužili su Novaka Đokovića da se suviše neozbiljno i opušteno priprema za novu sezonu! Srpskom teniseru zamereno je to što je samo nekoliko sati pre poraza od Letonca Gulbisa u Brizbejnu igrao golf na terenu sa devet rupa!

Ipak, Đoković je vrlo brzo odgovorio Australijancima da ga golf opušta pred izlazak na teniski teren.

- To je nešto što radim ne bih li se što bolje relaksirao tokom slobodnih dana. Moj trener Marjan Vajda i ja gajimo veliki rivalitet na travnatom terenu. Ja sam pobedio na poslednjem meču, tako da verujem da ćemo i ovde u Sidneju „ukrstiti palice" - opušteno je odgovorio na kritike treći igrač sveta.

Poznato je da je Novak pasionirani uživalac ovog sporta nastalog u Škotskoj i da koristi svaku priliku ne bi li malo udarao golf lopticu. Ipak, australijski mediji ne shvataju to tako, navodeći da je srpski as prekasno, samo 12 dana pred početak prvog grend slema sezone, na kom brani titulu, stigao na najmanji kontinent, a da se dotle provodio u rodnom Beogradu tokom novogodišnjih praznika. Istu stvar je kao problem naveo za Press i legendarni stručnjak Radmilo Armenulić.

Za razliku od golfa, Nole se u potpunosti slaže s konstatacijom da je prekasno došao u Australiju, ali smatra da će ipak biti spreman za izazove u Melburnu koji počinju 19. januara:

Nedovoljno trenirao

- Ne paničim! Jedan od razloga što se ne osećam sveže jeste i taj što nisam dovoljno trenirao. Takođe, tačno je da sam stigao prekasno ovde, ali mislim da ću imati dovoljno vremena da se pripremim za Australijan open, koji mi je i glavni cilj.

Marej: Hvala ti, Novače!

Endi Marej, najveća nada britanskog tenisa i momak koga mnogi stručnjaci vide kao najvećeg favorita za pobedu na Australijan openu, priznao je da mu je glavna prekretnica u karijeri bila pobeda nad Novakom Đokovićem u četvrtfinalu turnira masters serije u Torontu.

- Bila je to veoma važna pobeda za mene, pre svega mentalno. Otada je sve bilo mnogo lakše - potvrdio je Škot.

Poznato je da pravi majstori nikada ne krive alat za greške, ali je Đoković ovaj put ipak prekršio ovo pravilo navodeći kao glavni razlog za bledu igru protiv dobrog prijatelja Gulbisa privikavanje na reket koji je specijalno za njega napravio „Hed".

- Sa „vilsona", kojim sam igrao poslednje tri godine, prešao sam na „hed" reket i tu sam naišao na dosta mentalnih prepreka. Jasno je da kada se napravi velika promena potrebno je izvesno vreme za privikavanje. Naravno da bi onda trebalo da udaram lopticu što više i da treniram ne bih li se osećao komforno s novim reketom. Upravo u Brizbejnu nisam osećao tu povezanost, ali mislim da će biti mnogo bolje.

Trofej u januaru

Džon Ficdžerald, selektor Dejvis kup reprezentacije „kengura", izjavio je da ga je posebno zabrinulo to što je u Novakovim očima video da „dečko jednostavno nije bio prisutan i koncentrisan tokom meča s Gulbisom".

U protekle dve godine Nole je osvajao u januaru ATP titule, i sada u Sidneju, turniru koji mu je dodelio vajld kard, ima priliku da nastavi ovu veoma lepu tradiciju. Naravno, poraz u Brizbejnu je došao kao odlična opomena i otrežnjenje posle novogodišnjeg ludila.

- Uobičajeno pokušavam da poslednju nedelju pred grend slem ne igram zvanične mečeve, ali sam ovaj put bio primoran pošto sam bio prilično neaktivan u poslednje vreme. Potrebno mi je nekoliko susreta da bi sve leglo na mesto, to jest da bih ušao u ritam - kaže Đoković, koji u najlepšem gradu Australije igra u utorak kao prvi nosilac u drugom kolu protiv pobednika iz meča između Andreasa Sepija i Pol-Anrija Matjea.

Нема коментара: