brojač poseta

четвртак, 18. децембар 2008.

SEKSI INGRID

Vrlo sam svesna svog tela, skinula bih se gola ako uloga to zahteva, ali se nikada ne bih slikala za neki muški magazin

Ana Sakić

Ana Sakić, koju će TV publika i narednih meseci gledati u ulozi Ingrid, Radašinove snajke u seriji „Selo gori, a baba se češlja", najavljuje da će gledaoci seksi Šveđanku upoznati kao senzualnu i odlučnu da pridobije ljubav čoveka kog voli. Seksepilna glumica otkriva za Press kako je uspostavila saradnju sa Radošem Bajićem i zašto bi pristala da se razgoliti za potrebe uloge, ali ne i za neki muški magazin:

- Radoš Bajić me je video na kastingu za neku reklamu i tada mi je ponudio ulogu u seriji. Od tada je prošlo tri godine i već sam mislila da me je zaboravio. Međutim, on me je pozvao i dodelio mi ulogu Ingrid, koja je u početku trebalo da bude samo epizodna. U međuvremenu sam dobila veliki prostor, a Ingrid je postala ozbiljan deo priče.

Ko je zapravo Ingrid u seriji?

- Ona je potpuno drugačiji lik od svih ostalih. Šveđanka, koja prvi put dolazi u srpsko selo i pokušava da se uklopi u taj mentalitet. U početku se baš i ne snalazi, ali ljubav prema detetu i mužu postaje jača od svih prepreka. Do sada ste je videli kao nežnu i pomalo zbunjenu, a zatim užasno dramatičnu u borbi za sina. U nastavcima ćete je videti i kao senzualnu i vrlo odlučnu da pridobije ljubav čoveka kog voli.

Da li ste zadovoljni saradnjom sa Radošem Bajićem i ekipom koja radi na seriji?

- Malo je reći zadovoljna. Cela ekipa je divna i kad snimamo, živimo kao jedna porodica. Radoš je pre svega divan čovek, a zatim i kolega. Od njega sam mnogo naučila. Pružio mi je veliku šansu, a zatim iz mene izvukao najbolje.

s2

Imate li uzore među starijim kolegama?

- Nemam uzore, ali su mi se uvek najviše dopadale uloge koje je tumačila Mirjana Joković. Kad vidim takvu snagu u emocijama i takvu energiju, uvek se fasciniram. Onda znam da ni ja nisam slučajno u ovom poslu.

Četiri filma u 2008.

Pored serije „Selo gori" Ana stiže da glumi u nekoliko dobrih filmova i pozorišnih predstava: - Ove sezone sam snimila četiri filma, od kojih mi je najznačajnija uloga u „Srpskom filmu", u kom mi je partner bio Srđan Todorović. Završila sam i snimanje serije „Drug Crni u NOB-u". Igram u BDP-u u predstavi „Ćeif" i u Pozorištu na Slaviji u komediji „Ne šetaj se gola", kao i u dečjim pozorištima „Pužić" i „Pinokio" - kaže Ana za Press.

Ispričajte nam neku anegdotu sa snimanja serije „Selo gori"?

- Anegdota ima puno, a svima je najsmešnije kad se ja kao Šveđanka, doterana i nežna, pojavim na njivi sva blatnjava, radeći njihove poslove. Jednom sam se u kostimu vratila u hotel sa gumenim čizmama, prljava i blatnjava do kolena. Možete misliti kako su me gledali ostali gosti hotela.

Da li biste se ikada obnažili za neki muški magazin?

- Po prirodi sam egzibicionista i vrlo sam svesna svog tela, tako da od toga ne bežim. Pristala bih ukoliko bi uloga to zahtevala i ako je potpuno opravdano u tom trenutku. Ipak, smatram da skidanje za muški magazin nije dovoljno opravdan razlog da se javno razgolitim.

Нема коментара: