brojač poseta

понедељак, 15. децембар 2008.

Pucao radnici marketa u grudi

Pucao radnici marketa u grudi
NOVI SAD - Maskiran i naoružan muškarac, u noći između subote i nedelje pucao je u Milku Pilić (59), radnicu marketa u novosadskom Novom naselju. Napadač je, iz već repetiranog pištolja, naciljao u ženu i ispalio jedan hitac koji je vlasnicu radnje pogodio u grudi.

Milka Pilić je zbrinuta na Urgentnoj hirurgiji odakle je, u stabilnom stanju, prebačena na Institut u Sremskoj Kamenici. Napad se dogodio sat vremena posle ponoći u Ulici seljačkih buna.
- Nalazio sam se ispred lokala kada su dvojica maskiranih mladića nasrnuli na lokal. Naterali su me da uđem u prodavnicu. Video sam da jedan drži pištolj u ruci i rekao sam im da uzmu sve što žele, samo da ne pucaju. U tom momentu Milka je izašla iz magacina - ispričao je policiji preplašeni čuvar.
Prema njegovim rečima, žena je čula buku i izašla je iz magacina. Kada je ugledala maskirane napadače, počela da viče od straha. Istog momenta, jedan od razbojnika je podigao pištolj i pucao u nju, nakon čega su pobegli.
- Došao sam po cigarete i ugledao unezverenog čuvara i ženu kako leži. Bila je svesna. Majica joj je bila natopljena krvlju. Čuvar je govorio da pozovem Hitnu pomoć, ali sam zaključio da ćemo stići brže ukoliko je sam odvezem - priča slučajni prolaznik koji je verovatno spasao ženi život.
Ubacio ju je u kola i krenuo ka Kliničkom centru. Kako je rekao, Milka je gubila puno krvi i na putu do bolnice se onesvestila. Pružena joj je prva pomoć, pa je poslata na Kliniku za grudnu hirurgiju u Sremskoj Kamenici, gde će ostati na daljem lečenju.

Нема коментара: