brojač poseta

среда, 24. децембар 2008.

POGINUO BEŽEĆI OD POLICIJE!

Milan Todorović (41) iz Lučana provalio u stan Milivoja Šojića u centru Požege. Kada su došli vlasnik stana i policija, lopov pobegao kroz prozor, pao s drugog sprata zgrade i na mestu ostao mrtav

Odmah preminuo... Provalnik Milan Todorović

Odmah preminuo... Provalnik Milan Todorović

Milan Todorović (41) iz Lučana poginuo je juče bežeći od policije posle provale u stan u ulici Kneza Milana 12 u centru Požege! Todorović je pao s prozora drugog sprata zgrade, s visine od deset metara, i na mestu ostao mrtav!

Milan Todorović pronašao je juče pre podne ključ ispod otirača ispred vrata stana Milivoja Šojića (56), koji je otišao kod komšije. Todorović je otključao vrata, ušao unutra, zaključao vrata i ostavio ključ u bravi.

- Počeo je premetačinu u stanu kad je iznenada naišao vlasnik stana. Potom je krenuo da beži kroz prozor i pao na pločnik ispred zgrade. Doktorka iz požeškog Doma zdravlja konstatovala je da je provalnik preminuo na licu mesta. Todorović je odneo manju količinu bižuterije. Posle istrage utvrdiće se šta je tačno ukradeno - rekao je Ljubiša Đurić, istražni sudija Opštinskog suda u Požegi.

Milivoje Šojić, vlasnik stana, kaže da se juče oko 9.30 sati vratio s posla i svratio kod komšije Krunislava Kolarevića.

- Pozvao sam komšiju da odemo kod mene na kafu. Pošli smo do mog stana. Znao sam da u stanu nije bilo nikog, ni sina, ni ćerke, ni supruge. Ključ smo ostavljali ispod krparice pred vratima, ali ključa nije bilo. Pozvao sam suprugu Mirku da dođe i donese ključ. Kad je ona stigla, čuli smo da je neko u stanu. Znali smo da ni sin, ni ćerka nisu unutra. Pokušali smo da otključamo našim ključem, ali nije išlo jer se ključ nalazio u bravi s unutrašnje strane. Izašli smo iz zgrade i pozvali policiju - rekao je Milivoje Šojić.

On kaže da su policajci ubrzo stigli i krenuli stepenicama do stana.

Mesto nesreće... Provalnik pao sa 10 metara visine

Mesto nesreće... Provalnik pao sa 10 metara visine

- Provalnik je verovatno čuo galamu, pa je pokušavao da smisli šta da radi. U trenutku kad je policija provalila u stan, lopov je izašao kroz prozor i preko oluka pokušao da se dočepa susedne zgrade, ali je pao. Koliko sam primetio, iz stana je uzeo nešto bižuterije i zlatan prsten. Po stanu nisu mnogo ispreturane stvari jer je provalnik tek počeo s premetačinom - ispričao je Šojić.

Njegov komšija Krunislav Kolarević bio je na stepenicama i kroz svetlarnik zgrade video je da je nešto proletelo.

- Kada je policija naišla, stajao sam na stepenicama. Video sam kroz prozor u hodniku da je nešto proletelo, a onda sam čuo tup udarac. Pogledao sam i video čoveka kako leži u lokvi krvi - rekao je komšija Kolarević.

Pored tela Milana Todorovića nalazile su se crna kapa i kesa. Inače, za delo koje je počinio Todorović bi dobio maksimalno godinu dana zatvora!

Нема коментара: