brojač poseta

понедељак, 22. децембар 2008.

DALA SAM MACI KORPU

Atraktivna crnka kaže da nije imala pojma ko je navalentni tip, sve dok joj kolega iz benda nije rekao da je reč o Draganu Marinkoviću, voditelju „Operacije Trijumf"

s

Atraktivnu pevačicu Maju, otkad je počela da peva po srpskim i bosanskim diskotekama i klubovima, muškarci ne ostavljaju na miru. Odbrana od nasrtljivih obožavalaca postala joj je uža specijalnost, a za Press otkriva kako je na nedavnom nastupu u jednoj diskoteci „oduvala" i voditelja Dragana Marinkovića Macu.

- Pevala sam u jednom klubu nedaleko od Bratunca. Posle skandala u kome sam dobila šamar od jednog gosta jer nisam htela da mu sednem u krilo ne dozvoljavam čak ni da mi neko pošalje piće. U pauzi između dva bloka prišao mi je neki krupan lik i pitao me za broj telefona i šta ću da popijem, ali, i ne pogledavši ga, samo sam odmahnula rukom, čak sam i nešto opsovala. Učinio mi se poznat, ali od kada sam dobila šamar, mogao bi da mi dođe i moj omiljeni glumac Silvester Stalone, ja ga ne bih konstatovala. Tek, kada je posle dugog prepucavanja otišao besan od mog stola, kolega iz benda mi je rekao da je to Maca, i da sam možda propustila šansu da me ugura u drugu sezonu „Operacije Trijumf".

slika

Maja kaže da joj uopšte nije žao što je ispustila veoma „dobru preporuku" za iduću sezonu najpopularnijeg rijaliti-šoua na Balkanu. O studentima akademije OT, inače, nema baš dobro mišljenje, u profesionalnom smislu.

- Ma kakav Maca, kakva „Operacija Trijumf". To je samo gomila ljudi koji nemaju veze sa pevanjem. Jedini koji iole zna da peva je Danijel, brat Marije Šerifović, ali njemu fali kućnog vaspitanja. Što bi reko Saša Popović, ako neko hoće da postane zvezda, narod ne treba da ga gleda kako krmelja i kako spava.

Za atraktivnu crnku „Zvezde Granda" su mnogo bolja opcija i, kako kaže, nema ništa protiv onih koji su se prijavili za to takmičenje, ako već nemaju drugu šansu da postanu popularni.

- Ali, ja ne želim da budem nečiji rob i da mi neko određuje šta smem, a šta ne, i gde ću da pevam i za koliko para. Rešila sam da idem sama pa će se valjda to jednom i isplatiti.

Mada joj prvi album „Džin i limunada", koji su radili Mili i Marina Tucaković i koji je izdala za „Grand", nije baš sjajno prošao, Maja se nada da će drugi, „Crno zlato" - koji se upravo pojavio, imati mnogo bolji odjek kod publike.

- U prvi sam uložila mnogo para, ali bez rezultata. Ni to što sam izdala za „Grand" nije imalo svrhe jer Saši Popoviću je naslovna pesma, na koju je Mili tipovao, zvučala suviše turski i nije hteo da je emituje, pa mi čak nije dao ni da učestvujem na prvom „Grand" festivalu. Zato sad imam svoju produkciju i niko mi više ništa ne može, pa šta bude - biće.

Нема коментара: