brojač poseta

субота, 22. новембар 2008.

Tinejdžer izvršio samoubistvo uživo na internetu

Devetnaestogodišnji Ejbraham Bigz sa juga Floride snimio je veb kamerom svoje samoubistvo i uživo ga prenosio na internet stranici Justin.tv. Prenos je gledalo 1.500 ljudi, a neki od njih su ga čak i ohrabljivali, prenosi "Dejli mejl".

Bigz je svoje samoubistvo najavio na forumu za bodibilding i pozvao korisnike da to veče uživo pogledaju prenos čina. Moderatori foruma su navodno ignorisali njegovo saopštenje smatrajući da je u pitanju šala ili podvala, dok su ga neki korisnici vređali, a neki čak i potsticali na čin.
Gledaoci su mogli da vide Bigza kako uzima tablete, a zatim kako leže na krevet okrećući leđa kameri.
Korisnici tvrde da su shvatili ozbiljnost čina tek nakon nekoliko sati, kada su uvideli da se ne pomera. Moderatori foruma su zatim pronašli Bigzovu adresu i pozvali policiju.
Direktor internet stranice Justin.tv Majkl Sejbel je rekao da se ovaj servis oslanjao na korisnike da izveštavaju o mogućem neprikladnom sadržaju.
"Mi se oslanjamo na zajednicu korisnika da označe video za koji misle da je neprikladan. Nakon što je video označen, mi ga pregledamo i brzo uklonimo iz sistema ako krši naše uslove korišćenja", rekao je Sejbel.
Neki korisnici foruma su, navodno, počeli da brišu svoje komentare posle incidenta i nakon što su moderatori objavili Bigzovo puno ime.
Bigz je ostavio i oproštajno pismo u kome je napisao: "Ja sam gubitniik. Izneverio sam sve meni bliske ljude i osećam se kao da se ništa u mom životu neće promeniti ili poboljšati. Zaljubljen sam u jednu devojku, ali znam da nisam dovoljno dobar za nju. Počeo sam da verujem da je moj život besmislen. Stalno pokušavam, ali nemam uspeha. Razmišljao sam o samoubistvu i pokušao da se ubijem mnogo puta u prošlosti ".
Bigzova poslednja objavljena poruka na sajtu Myspace.com tri dana pre nego što je izvršio samoubistvo spominje uzimanje pilula za spavanje. Pre nedelju dana je na istom sajtu ostavio poruku o zatvaranju jednog poglavlja u svom životu i izvinio se prijateljima za svoje ponašanje.
Kako piše "Dejli mejl", u Velikoj Britaniji je od 2001. godine bilo 17 samoubistava koja su povezana sa internetom.
U svom pismu pre suicida Bigz spominje i da mu je teško jer je razočarao oca koji je imao velika očekivanja, ali da ne želi da njegovi roditelji pomisle da se ubio zbog njih, jer sva mržnja i bol koje oseća su usmereni prema samom sebi.
Video snimak Bigzovog samoubistva se pojavio na internetu ali je ubrzo uklonjen.

Нема коментара: