brojač poseta

четвртак, 27. новембар 2008.

POSLANIK SRS ŠTITI SINA NARKOMANA!

Naprednjaci optužuju Jadranka Vukovića da koristi poziciju u Skupštini da bahatog sina Nikolu zaštiti od policije i narko-dilera

Mnogo se zamerio naprednjacima... Poslanik Srpske radikalne stranke Jadranko Vuković (u krugu)

Član SNS-a Dejan Vujisić tvrdi za Press da funkcioner radikala Jadranko Vuković koristi poziciju republičkog poslanika i člana skupštinskog Odbora za bezbednost kako bi „sina narkomana" Nikolu zaštitio od policije!

Vuković: Vujisić zelenaš, tužiću i Vučića

Poslanik Jadranko Vuković kaže za Press da će podneti tužbe protiv Dejana Vujisića i Aleksandra Vučića zbog laži o njemu i njegovoj porodici.

- Vujisić je klasičan zelenaš, daje pare na kamatu! Znam da su mnogi uzimali od njega, a ja vam odgovorno tvrdim da nikada nisam uzeo ni dinar, a ni taj auto o kojem taj nesrećnik priča. A ako se dokaže da je moj sin korisnik ili diler droge, ja ću se istog trenutka povući iz politike. To sa mojim Nikolom lično mi „pakuje" Vučić, jer je on dobar prijatelj sa izvesnim Branislavom Jankovićem, koji je zbog sumnjivih poslova sa Vujisićem dobio premeštaj iz Interventne brigade. Taj Branislav i dalje ima propusnicu MUP-a, pa on i Vujisić idu okolo po Zemunu i maltretiraju ljude, među kojima je i moj sin - kaže Vuković.

Vujisić otkriva da je upravo Nikola Vuković bio učesnik prošlogodišnje tuče na splavu „Marinero", o kojoj je juče pričao Aleksandar Vučić. Prema Vujisićevim rečima, mlađi Vuković je tada dobio batine od zemunskih narko-dilera, pošto im je ostao dužan za drogu.

Droga na veresiju

Kao razlog zašto je rešio baš sada da progovori, Dejan Vujisić navodi da više nije mogao da izdrži optužbe koje je Jadranko Vuković izrekao na njegov račun i račun Aleksandra Vučića.

- Vuković je mene u Skupštini Srbije optužio da sam pretio nekim ljudima, čak i njemu, da sam kriminalac Aleksandra Vučića, da kidnapujem ljude i da ih odvodim u kuću Aleksandrovih roditelja koja se nalazi u Jajincima... Naravno da sve to nije tačno. A ja sam sina tog istog Vukovića nekoliko puta odbranio od narko-dilera u Zemunu, koji su ga jurili za pare. Jadranko Vuković mene naziva kriminalcem i mafijašem, a njegov sin je upravo to - kaže Vujisić za Press.

On dodaje da u SRS-u „svi znaju da je Nikola Vuković narkoman i da uzima drogu na veresiju".

- Mlađi Vuković se ponaša kao da mu niko ništa ne može jer mu je tata poslanik u Skupštini i član Odbora za bezbednost. Na njega je prošle godine ispred novobeogradskog kafića „Kontakt" pucao Kristijan Kukolj, koji je sada u zatvoru, a letos je na splavu „Marinero" dobio batine od nekih narko-dilera. A Jadranko Vuković je upravo mene lično molio da nekako pokušam da zaštitim njegovog sina od svih tih batinanja - priča Vujisić.

On dodaje da i sam Jadranko Vuković, koristeći svoje funkcije, pokušava da štiti sina, čak i od policije.

Na Nikolu Vukovića je prošle godine pucao Kristijan Kukolj … Dejan Vujisić, član SNS-a

Na Nikolu Vukovića je prošle godine pucao Kristijan Kukolj ... Dejan Vujisić, član SNS-a

- Pre nekoliko dana Nikola je parkirao automobil nasred ulice u Zemunu. Zakrčio je saobraćaj, a policija ga je posle 15 minuta pronašla u obližnjoj radnji. Kada su ušli unutra i pitali ga da li je auto njegov, on je rekao da jeste i drčno ih pitao šta hoće?! Čak je došla i Interventna, i pošto je pomerio auto, policija ga je pretresla. A nešto kasnije tog dana njegov otac je izašao za skupštinsku govornicu i optužio Vučića da je urgirao u policiji da Interventna brigada maltretira njegovog sina Nikolu - objašnjava Vujisić.

Dužan 5.000 evra

On tvrdi i da je Jadranku Vukoviću pomagao čak i finansijski, i da mu poslanik SRS-a i dalje duguje pare.

- Bili smo dobri prijatelji. Najpre sam mu pre nekoliko godina prodao svoj „fijat bravo", za neke vrlo male pare. Iako je pare trebalo da mi da u ratama u naredne tri godine, ipak mi je ostao dužan. Pre dve godine pozajmio sam mu sedam hiljada evra, a potom još dve. I danas mi je dužan oko pet hiljada evra - priča Vujisić.

Нема коментара: