brojač poseta

понедељак, 10. новембар 2008.

ANA: ISTINA O MENI I FERNANDU VERDASKU

Ana Ivanović: Istina je da sam u sjajnim odnosima sa španskim teniserom, ali neću da kažem u kakvim, jer je to moja privatna stvar

Ana Ivanović i Fernando Verdasko

Veoma, veoma bliski... Ana Ivanović i Fernando Verdasko

Ana Ivanović konačno je progovorila o svom odnosu sa španskim teniserom Fernandom Verdaskom! Jedna od najlepših sportistkinja sveta, o čijoj ljubavnoj vezi sa Špancem bruji cela planeta, indirektno je priznala da je u ljubavi sa njim, objavivši da su „Fernando i ona u veoma dobrim odnosima". Ipak, osim toga, Ana nije želela da govori o svom emotivnom životu.

U svakom slučaju, njeni intervjui, čak i neposredno posle mečeva, gotovo da ne mogu da prođu bez pitanja o Špancu. Tako je nedavno četvrta igračica sveta ponovo uz osmeh odbila da potvrdi navode o njihovoj vezi.

- Hmmm. Pa, to je moja privatna stvar, deo mog života koji nije za javnost. Mogu samo da kažem da imamo veoma dobar odnos - ponovo je bila nejasna Beograđanka.

Holcman: Anu sam preuzeo zbog lepote

Čovek koji je Ivanovićevoj pomogao da postane ono šta je danas, švajcarski biznismen Den Holcman, koji i dalje vodi Anine knjige, priznao je da ju je kod nje pre svega privukao izgled:

- Posmatrao sam je kako trenira u Švajcarskoj i bilo mi je jasno da ima talenta za tenis, ali mi je još jasnije bilo da je veoma simpatična. Pošto nisam neki stručnjak za ovaj sport, pozvao sam prijatelja koji mi je rekao da Ana ima ono što je potrebno za šampionku, ali da mora mnogo da radi. Onda sam sabrao 1 i 1, to jest njene teniske sposobnosti i dobar izgled, i nisam se dvoumio. U početku sam je stipendirao na mesečnoj bazi, da bismo onda prešli na ugovor, i sve je ispalo savršeno!

Osim ove rečenice, Ana je uglavnom odbijala da govori o Verdasku, ali se nedavno izlanula kada je izjavila da će u finalu Dejvis kupa navijati za reprezentaciju Španije, za koju inače Fernando nastupa. I ne samo to, rekla je da bi rado otišla da odgleda meč „furije" protiv Argentine u Mar del Plati, ali da ne može zbog privatnih obaveza.

Žuta teniska štampa tvrdi da su se njih dvoje zbližili na Otvorenom prvenstvu Kine krajem septembra. Ana i Fernando su tada uhvaćeni kako šapuću jedno drugome na uvce na zabavi igrača. Tih dana 24-godišnji Španac viđen je kako prati njen trening u društvu Anine mame Dragane, očigledno u pokušaju da se što više dopadne potencijalnoj tašti. Verdasko je pratio i podržavao Anu i u Lincu i na Soni Erikson šampionatu u Dohi.

Da sve bude još gore (ili bolje), Verdasko je pravi džentlmen, tako da ni od njega nije moguće izvući nijednu informaciju o njihovoj vezi. Međutim, pošto je konačno došao kraj teniske sezone, na redu su odmori, tako da uskoro možemo očekivati da se paparaci razlete u potrazi za najnovijim, a svakako i najlepšim parom u „belom sportu". Ana već danas odlazi na odmor i to, kako je najavila, na tajnu destinaciju, a da li će ići sama, sa roditeljima, prijateljima ili Verdaskom, saznaćemo vrlo uskoro.

Нема коментара: