brojač poseta

субота, 18. октобар 2008.

SREDNJOŠKOLAC UBIJEN ŠRAFCIGEROM

Aleksandar Vujičić (18) iz Lučana ubijen je juče rano ujutro u centru Požege posle tuče u kojoj je učestvovalo više lica

s

Mesto zločina... Hotel „Ineks"

Do zločina je, kako se navodi u saopštenju užičke policije, došlo ispred diskoteke hotela „Ineks", kada su na Vujučića nasrnuli Tomislav Jovanović i Saša Novaković, dvadesetogodišnjaci iz Požege. Po svemu sudeći, jedan od njih je potegao šrafciger i njime probio grudi nesrećnog mladića. Vujičić je ubrzo prebačen u dom zdravlja, ali je dežurni lekar samo konstatovao smrt.

Prema izjavama očevidaca, ubistvu je prethodila svađa više mladića u diskoteci, a sukob je nastavljen i napolju, ispred hotelske zgrade. Minja, vlasnica trafike pored koje se zločin dogodio, kaže da je sve trajalo svega nekoliko trenutaka i da joj je nesrećni mladić umro pred očima.

- Galama se začula oko pola tri, u trenutku kada je obezbeđenje diskoteke isteralo mladiće napolje. Bilo ih je puno ispred hotela, a videla sam i tuču trojice mladića. Ostali su stajali po strani i navijali. Bila sam u trafici kada se odjednom začuo udarac u frižider. Izašla sam napolje i videla Vujičića kako se povijen tetura. Prešao je nekoliko koraka i pao ispred mojih nogu. Počela sam da vičem, da pozivam policiju i hitnu pomoć, a tek kasnije sam čula da je nesrećni mladić preminuo.

Ona kaže da je počela da radi noću upravo zato što je njena trafika često na udaru huligana.

- Skoro da nema noći da mi na trafici ne razbiju frižider, staklo i slično. A sinoć je bilo tako mirno i prosto sam se zapitala šta li će me snaći. I patrola policije je prošla ovuda samo sat vremena ranije i njima sam rekla da je za divno čudo sve mirno.

Drugi svedok događaja kaže da su Vujičića ubacili u taksi koji je vozio Milovan Luković i da su ga tako prebacili do doma zdravlja. U toku vožnje, kako kažu, davao je znake života.

Aleksandar Vujičić je bio učenik četvrtog razreda u požeškoj gimnaziji. Njegovi drugovi i drugarice zvali su ga Mili, a taj nadimak je dobio zbog dobrote i toga što je bio drag i mio svima.

- Bio je odličan đak. Svi smo ga voleli. Ni kriv, ni dužan platio je glavom. Mladići koji su ga ubili su celo veče izazivali nered u diskoteci, a kažu da je reč o narkomanima - kaže za Press njegova školska drugarica.

Нема коментара: