brojač poseta

петак, 17. октобар 2008.

SPALIO SE ZBOG RAZVODA!

Alen Krstić (23) iz Dobrotina kod Leskovca polio se benzinom i skroz izgoreo u svojoj kući. Nesrećni mladić nije mogao da preboli odlazak žene i dvogodišnje ćerke, koju je sud dodelio majci

Srećni dani... Brak Jelene i Alena kratko trajao

Alen Krstić (23) iz sela Dobrotin kod Leskovca polio se sa dva litra benzina i zapalio u svojoj kući posle razvoda od supruge Jelene! Nesrećni mladić skroz je izgoreo, a u požaru koji je zahvatio kuću teško je povređen njegov deda Dušan! Alenova rodbina kaže da on nije mogao da preboli to što nije viđao dvogodišnju ćerku i da je već pokušavao da se ubije!

Tragedija se dogodila u četvrtak po podne, kada je Alen sa flašom benzina ušao u kuću, legao na krevet i zapalio se! Vatra je brzo zahvatila nameštaj i garderobu u sobi. Alenov deda Dušan uleteo je u sobu i pokušao da spase unuka.

- Bio sam u dvorištu kada sam primetio da gust crn dim izlazi iz naše kuće! Ušao sam u kuću i otvorio vrata njegove sobe. Plamen me je odmah zahvatio, od dima sam se onesvestio, tako da se ne sećam šta je dalje bilo - kaže deda Dušan, koji je zadobio teške opekotine.

Desetak minuta kasnije Alenu je pokušao da pomogne otac Miodrag, koji je bio u komšiluku.

- Kada sam ušao u sobu, imao sam šta da vidim. Alen je bio potpuno ugljenisan, delovi tela i kreveta su još uvek goreli. Moj sin umro je u najtežim mukama. Uspeo sam nekako da izvučem svog oca, koji se onesvestio od gustog dima - priča očajni otac Miodrag.

Tragedija... Miodrag Kostić u sobi u kojoj se ubio njegov sin

Deda Dušan kaže da je Alen iskoristio priliku dok mu roditelji i sestra nisu bili kod kuće, pa je iz rezervoara mopeda izvukao dva litra benzina.

- Prošao je pored mene sa nekom plastičnom flašom. Pitao sam ga šta to nosi. On mi je samo rekao da je to mokraća koju mora da odnese na analizu u Dom zdravlja i onda je ušao u svoju sobu. Ništa nisam posumnjao. Nisam ni slutio šta će da uradi - priča Dušan.

Alenov otac kaže da je njegov sin izvršio samoubistvo zbog razvoda od supruge Jelene pre godinu dana.

- Od tog dana imao je i psihičke probleme, zbog čega je lečen. Najteže ga je pogodilo to što nije mogao da viđa dvogodišnju ćerku, koja je dodeljena majci. Molili smo Jelenu da mu se vrati ili makar da ponekad dovede dete da je vidi, jer je Alen posle razvoda postao potpuno druga osoba. Studirao je saobraćajni fakultet, ali od razvoda nije ništa učio. Samo je ćutao i plakao. Da je češće viđao dete, možda se sve ovo ne bi desilo - smatra otac Miodrag.

Rodbina i prijatelji porodice Krstić kažu da je u poslednjih godinu dana Alen bio potpuno druga osoba i da je već pokušavao da izvrši samoubistvo velikom dozom lekova.

Poslednji ispraćaj... Alenov deda Dušan

- Nije mogao da preboli rastanak od supruge i deteta! Brak je samo u početku bio dobar. Nije im išlo, pa se prošle godine Jelena vratila kod svojih roditelja. Sud je ćerku dodelio majci, a Alen je samo povremeno viđao dete. Poslednjih meseci imao je psihičke probleme, išao je zbog toga i kod lekara. Nedavno je popio lekove, ali su ga na vreme odveli u bolnicu i spasli. Ovo je velika tragedija - pričaju Alenovi rođaci.

Нема коментара: