brojač poseta

понедељак, 13. октобар 2008.

INDI PUTUJE, KOFER TIHUJE

Pevačica Indi ostala bez scenske garderobe za nastup u Švajcarskoj jer joj je putna torba greškom zaboravljena na aerodromu u Beogradu

Indira Aradinović Indi

Jedna od najlepših srpskih pevačica Indira Aradinović Indi, kako Press saznaje, u subotu je, tokom puta na nastup u Švajcarskoj, ostala bez putne torbe u kojoj su se nalazile scenska garderoba i šminka.

Mlada folkerka, koju su na aerodromu u Cirihu obavestili da njen prtljag nije ni spakovan u avion na beogradskom aerodromu, morala je brzinski da reaguje.

- Mi pevači smo na sve navikli. Imala sam nepuna tri sata da obezbedim haljine za nastup, ali sam se snašla - rekla je Indi za Press, i dodala: - Kada su mi na aerodromu u Cirihu rekli da mi je torba sa stvarima i šminkom ostala u Beogradu, odmah sam otišla da njihovog najvećeg tržnog centra i kupila dve savršene haljine i ono najosnovnije od šminke. Na kraju je ispalo da sam veći deo honorora od nastupa dala za garderobu, jer su haljine bile papreno skupe - zaključila je Indi, koja je po povratku sa nastupa ušla u studio i otpevala dve prelepe balade za novi CD koje su uradili Nenad Knežević Knez i Zoran Marjanović.

Нема коментара: