brojač poseta

петак, 10. октобар 2008.

Bez muškarca 105 godina

Bez muškarca 105 godina
Najstarija britanska devica je uoči svog 105. rođendana otkrila tajnu svoje dugovečnosti: ne praktikovati seks. Klara Midmor nikada u životu nije vodila ljubav jer je uvek bila „prezaposlena za intimne veze“, koje su joj se činile „previše komplikovanim“.

Gospođica Midmor, koja se dobro seća potonuća „Titanika“ i izbijanja Prvog svetskog rata, kaže da je već sa 12 godina znala da će ostati neudata, a kao mlada žena uzdržavala se od intimnosti da bi mogla da se usredsredi na posao. Ova sekretarica u penziji je izjavila da je u njenoj mladosti 20-ih i 30-ih godina seks povlačio za sobom brak, a ona jednostavno „nije bila za to zainteresovana“.

„Ljudi su me pitali da li sam lezbijka, a ja sam uzvraćala da nisam. Seks me jednostavno nikada nije privlačio. Za mene je to bila prevelika petljancija.“
Gospođica Midmor, koja je rođena u Glazgovu 1903, samo dve godine posle smrti kraljice Viktorije, kaže: „Sa 12 godina sam donela odluku da se ne udajem i nisam je prekršila“.
Umesto momaka, Klara je imala hobije u kojima i danas uživa.

Нема коментара: