brojač poseta

понедељак, 13. октобар 2008.

BATA ISKULIRAN

Takmičarka u „ZG" Biljana Sečivanović odbila da obuče haljinu svog stiliste Bate Spasojevića

s

Jedna od kandidatkinja za „Zvezde Granda", Valjevka Biljana Sečivanović, odbila je da za subotnje snimanje obuče haljinu svog stiliste Bate Spasojevića i, što je najzanimljivije, pokupila sve pohvale žirija.

Bata Spasojević

- Istina je da nisam nosila kreaciju koje mi je Bata pripremio. On je doneo savršene komade garderobe, ali nijedan mi nije odgovarao, jer sam sitne građe i nisam manekenski tip. Sve haljine su mi bile prevelike, a Bata nije imao vremena da ih prepravlja. Obukla sam svoju haljinu, ali sam, naravno, prvo njega konsultovala. Posle njegove revije sigurno ćemo mnogo lakše i bolje sarađivati - kaže Biljana za Press, i dodaje da na njenu odluku nije uticala činjenica da je Sanja Veličković, takmičarka koja je pre dve sedmice nosila Spasojevićevu haljinu, ispala u prvom krugu.

Bata Spasojević takođe tvrdi da su njegove obaveze doprinele nesporazumu.

- Imao sam vrlo malo vremena, jer uveliko pripremam svoju reviju za 22. oktobar, pa sam Biljani rekao da ponese i neke svoje stvari za nastup. Među njima sam video i ovu prelepu haljinu. Dodao sam i kaiš, i to je bio pun efekat. Nije bilo nikakve svađe. Naprotiv. Posao stiliste je da ličnost sa kojom radi bude dobro obučena, i mi smo to uspešno odradili.

Нема коментара: