brojač poseta

понедељак, 29. септембар 2008.

BIG MAMA!

Mislila sam da ću da umrem na sceni kad su mi se poklonili Marija Šerifović i Aca Lukas. To je više od sna

s1

Folk pevačica Svetlana Ceca Tanasić možda neće pobediti u najnovijem serijalu „Zvezde Granda", ali je svojim nastupom u subotu uveče već obezbedila status iznenađenja sezone. Ova 44-godišnjakinja anđeoskog glasa doživela je da joj se, u emisiji koju su na Pinku gledali milioni fanova, poklone Aca Lukas i Marija Šerifović, ali i da zbog izvedbe pesme „Đelem, đelem" doživi dosad neviđene ovacije publike.

- Mislila sam u tom momentu da ću da umrem, tu na sceni. Stvarno sam to mislila - kaže za Press u svom prvom intervjuu „big mama" iz Ljiga, najstarija učesnica ovog takmičenja, i dodaje:

- Acu poznajem dugo, još od vremena kada nije bio poznat, i znam da je veliki kritičar, ali i da uvek govori od srca. Ali Marijina reakcija me je posebno šokirala. Pobednica najvećeg „Evrosonga" meni aplaudira i poklanja se. To je više od sna.

n Kad je saopšteno da si prošla u sledeći krug, zaplakala si kao kiša?

- Stalno mislim da sam prestara za ovo. Šta ću ja među ovom dečurlijom? A i uvek sam verovala da je najbolje biti u zlatnoj sredini. To je moja životna filozofija. Pomislila sam na svoju pokojnu majku, koja mi je u tom momentu mnogo nedostajala, da s njom podelim tu radost.

n I, dobro, gde si se ti do sada krila?

- Rođena sam u Beogradu, i tu sam živela do pre osam godina. A onda sam srela Dragana, udala se i preselila u Ljig. Odrasla sam u jako siromašnoj porodici, s bratom i dve sestre, od kojih jedna više nije među živima, u baraci u Makišu koja je prokišnjavala i na čijem podu su rasle pečurke. Kažu da sam bila slatko dete, toliko da je legendarna Lola Novaković htela da me usvoji jer je videla kako živimo. Ali, moj otac nije hteo ni da čuje.

s2

Ovacije... Stručni žiri stojeći pozdravlja Cecu

n S takvim glasom trebalo je odavno da napraviš ozbiljnu karijeru. Zbog čega nisi?

- Počela sam da pevam kasno, sa 24 godine. Radila sam po klubovima po Srbiji, Bosni, na moru, i svi su me nešto tapšali po ramenu, ali se niko nije ponudio da pomogne. Pevala sam po klubovima, svadbama, krštenjima, za bedan honorar, trpela da mi pijani gosti prosipaju piće po glavi... Nedavno sam rekla mužu da ću da pevam još dve-tri godine, i gotovo. U penziju. A onda me je prijateljica prijavila na audiciju i otišla sam samo da bih joj učinila uslugu.

n Ako pobediš, kako ćeš potrošiti novac od nagrade?

- Sigurno je samo da ću pola para dati crkvi Sveti Đorđe u Cvetanovcima, koja se upravo gradi. Jer, ovo ništa nije slučajno. Nastupala sam pod rednim brojem četiri, imam 44 godine, a glasalo se na broj 4444. Bogu hvala!

Нема коментара: