brojač poseta

субота, 14. јун 2008.

SRBI SU DOBRI LJUDI

Mnogi misle da je Srbija opasna zemlja, ali to nije tačno. Ljudi u Srbiji su prijateljski nastrojeni, otvoreni, došlo je vreme da se i svet otvori prema Srbima, poručila Ana Ivanović britanskim novinarima

Ana Ivanović, najbolja teniserka današnjice, kaže da uživa u ulozi svojevrsnog „ambasadora" Srbije u svetu, ali dodaje da se često susreće sa neosnovanim i nadasve netačnim predrasudama o našoj zemlji! U opširnom intervjuu za britanski „Gardijan" naša teniserka priznaje da joj smeta što mnogi misle da je Srbija „opasna zemlja", poručujući da su njeni zemljaci divan i komunikativan narod, koji zaslužuje da ga svet oberučke prihvati...

Anina sarma

Ana Ivanović važi za veoma sujevernu teniserku, o čemu svedoči i podatak da je na Rolan Garosu sedam puta zaredom, uoči svakog meča, jela u istom italijanskom restoranu („mada ne uvek isto jelo"). U Londonu je, međutim, sa porodicom iznajmila vilu, pa će na meniju s vremena na vreme biti i domaća kuhinja. A, Ana se odlučila za sarmice...

- Imamo neka tradicionalna jela koja mi nedostaju kada sam na putu, pa gledamo da ih pravimo kad god nam se ukaže prilika. Lično, najviše volim sarmu! Uzmete list kiselog kupusa, nafilujete ga mlevenim mesom i pirinčem, a onda ga kuvate u paradajz sosu. I kuvate ga dugo, dugo... - preporučuje naša teniserka.

- Tenis je u ovom trenutku zaista velika stvar u Srbiji, a pomoću njega se popravlja imidž naše zemlje u svetu. Zapravo, ako nešto može da spoji ljude, to su onda svakako sport i muzika. Za nas tenisere je velika čast što možemo da predstavljamo Srbiju u najboljem mogućem svetlu. Često mi se, međutim, dešava da u svetu naletim na ljude koji misle da je Srbija opasna zemlja, ali im ja odmah objasnim da nisu u pravu. Ljudi u Srbiji su dobri i prijateljski nastrojeni, komunikativni i otvoreni. Stvarno mislim da je došlo vreme da se i svet otvori prema Srbima - poručila je naša najlepša „ambasadorka".

Ana se trenutno nalazi u Londonu, gde je počela pripreme za predstojeći Vimbldon (26. jun - 6. jul). Pauzu između dva grend slem turnira, osim za treninge, naša teniserka koristi i za pustošenje ekskluzivnih londonskih prodavnica, ali i za posetu pozorištima i ostalim kulturnim manifestacijama.

- London je modna prestonica i, kao i svaka devojka, uživam u šopingu. Idem u „Herods" i „Harvi Nikols". Volim London i jedva čekam da vidim i neke pozorišne predstave. Prošle godine bila sam na „Vembliju" na koncertu u čast princeze Dajane, a provela sam se zaista sjajno.

Ponosna ambasadorka svoje zemlje... Ana Ivanović

Aktuelna šampionka Rolan Garosa prepuna je pozitivne energije, a za razliku od mnogih drugih tenisera, ona jedva čeka kišu na Vimbldonu.

- Obožavam taj turnir, iz nekoliko razloga: igra se na travi, igra se u beloj opremi, nedelja je slobodna, a i često pada kiša! Da, kiša, koju ja obožavam, iako mnogi drugi teniseri često gunđaju zbog nje. Gomila njih je u fazonu: „Oh, ne, opet kiša", ali ja mislim da bi trebalo da se opuste i da uživaju u tome. Kada pada kiša, imamo više vremena za druženje...

Ivanovićeva kaže da joj popularnost ne smeta previše, ali da ljudi ponekad ipak preteraju, pa gotovo da nema privatnost. „Najgore" je, naravno, u Srbiji:

- Svi prate tenis i svi znaju ko sam ja. Ako samo promolim nos na ulicu, ljudi će znati da sam u gradu. Kada se vozim automobilom kroz grad i kada stanem na crveno svetlo, gde god da se okrenem ljudi mi mašu i pozdravljaju me. Jako je lepo kada vas toliko ljudi voli i podržava, ali, s druge strane, gubite privatnost. Teško je na miru popiti piće u kafiću. Nedavno sam bila u jednom restoranu, bila je i živa muzika, a šef orkestra je u jednom trenutku prekinuo svirku i objavio da je „među nama i Ana Ivanović". Baš su me postideli...

Нема коментара: