brojač poseta

понедељак, 30. јун 2008.

POBEDIĆE MOJ DAČA!

Verujem da će dobiti ovu bitku, da će pobediti i u ovoj utakmici. Verujem da će se vratiti našoj Hani i meni... Hvala svima na podršci...

s1

Niti jede, niti pije... Nataša Bekvalac ceo dan provela u bolnici

Nataša Bekvalac, supruga Danila Ikodinovića, i juče je sa ocem Dragoljubom, sestrom Draganom i Dačinim prijateljima vaterpolistima, ispred Klinike za urgentnu hirurgiju čekala vesti o zdravstvenom stanju svog muža. Uplašena, skrhana bolom i pod sedativima, Nataša je celo pre podne provela ispred sobe svog supruga. Povremeno je izlazila napolje i razgovarala sa porodicom.

Pesma za Daču

Među stotinama komentara i izraza podrške koji su prekjuče naši čitaoci uputili Dači na portalu www.pressonline.rs našla se i jedna dirljiva pesma. Naša čitateljka Danka posvetila ju je Danilu Ikodinoviću:

Ne daj se, generacijo...
Ustaj, brate, Srbija te zove!
Hajde s nama u pobede nove,
još trofeja, medalja,
golova te čeka
još te utakmica zove.
Vrati osmeh i uskrati patnju,
svim ljudima koji tebe vole
i koji se ovih dana
samo za tebe i tvoj život mole.
Vrati Hani i Andreji tatu
Bože pomozi da sledeće
godine u ovo vreme
dočekaju i raduju se bratu.
Tvoja najvažnija utakmica
je u toku
promena zasad nema,
ali svi očekujemo
odlučujući gol i pobedu u
poslednjoj sekundi meča.
Zato drži se, izdrži,
znamo nije lako
ali lafovsko srce kao što je tvoje ne staje tek tako.
NEK TE BOG POMILUJE
I POŽIVI NA DANAŠNJI DAN
VIDOVDAN!

Tešili su je sestra i otac, koji su sve vreme bili uz nju. Novinari Pressa nakratko su uspeli da porazgovaraju sa Natašom. Suznih očiju, ona je uhvatila za ruku novinarku Pressa i rekla:

- Verujem da će dobiti ovu bitku, da će pobediti i u ovoj utakmici. Verujem da će se vratiti našoj Hani i meni... - rekla nam je Nataša, i zahvalila se na podršci koja njenom Dači stiže sa svih strana:

- Hvala Srbiji, hvala svima koji su ovih strašnih dana sa Dačom i sa nama. Daće Bog da će moj Dača moći i lično svima da zahvali... Mora biti sve u redu, mora... Zbog naše Hane...

Nataša je zatim sela na bolničke stepenice i odsutno gledala u daljinu. Prišle su joj Dačine kolege, vaterpolisti Vladimir Vujasinović i Vanja Udovičić. Pokušali su da uteše Natašu.

- Moraš da izdržiš, i zbog Dače, i zbog Hane - rekli su joj.

Doneli su joj i hranu, terali su je da nešto prezalogaji da se ne bi srušila, ali ona nije htela da uzme nijedan zalogaj.

- Ne mogu, nije mi do jela, ne mogu - ponavljala je.

Oko pola tri posle podne lekari su joj dozvolili da nakratko uđe u sobu kod Dače. Kada je izašla bila je sva u suzama, nije mogla da se smiri. Prišao joj je otac. Zagrlio ju je, a ona mu je rekla is to što i prvog dana kada je videla Daču:

- Zna da sam ja tu. Stisnuo mi je ruku, hteo je da mi pokaže da me čuje. Znam to. Osećam to... - govorila je kroz suze.

s2

Podrška prijatelja... Vaterpolisti Vujasinović, Rađen i Pijetlović

Slika ispred klinike tužna da tužnija ne može biti. Svi govore šapatom, kao da ne žele da uznemire Daču. U vazduhu gotovo opipljiva tuga. Jedan od prolaznika komentariše:

- Bože, koliko tuge, možeš mačem da je sečeš...

Oko tri sata Nataša je ponovo ušla u bolnicu. Brzo je izašla vrišteći! Pala je u naručje ocu, tresla se od plača, nije mogla da se zaustavi. Svi su zanemeli. Pomislili su da je ono najgore, niko se dugo nije usudio da joj priđe. Prostrujala je vest da je Dači ruka u tako lošem stanju da će lekari morati da je amputiraju... Do zaključenja ovog izdanja Pressa niko od lekara, međutim, to nije potvrdio. Nekoliko minuta kasnije, Nataša je sa porodicom otišla kući. Ispred bolnice su ostali prijatelji i njegovi vaterpolisti. Da dočekaju dobre vesti...

slika1

Boško Jakovljević: Uspeće Dača!

TV voditelj Boško Jakovljević šokiran je nesrećom u kojoj je stradao Danilo Ikodinović. Uspeo je samo kratko da nam kaže:

- Dača je naš najbolji sportista i najbolji čovek koga sam ikada upoznao. Sve me je jako pogodilo, ali sam uveren da će Danilo iz ove bitke izaći kao veliki pobednik i dati još puno golova. Poželeo sam da se ova situacija što pre okonča na najbolji mogući način i da njega i Natašu ponovo vidim nasmejane.

slika2

Biljana Obradović: Nadam se najboljem

Vest o nesreći je užasno potresla novinarku Biljanu Obradović.

- Svima je jako teško, i onima koji su ga znali i onima koji nisu, jer je Dača primer lepote, mladosti i dobrote. Ne mogu ništa da kažem, osim da je sve u božjim rukama, da se svi nadamo najboljem, a da je ovo ujedno opomena svima nama da život može da se okrene u sekundi. Svu ljubav i podršku pružam obema porodicama.

slika3

Bora Čorba: Navijam za Daču!

Muzičar Bora Đorđević kaže za Press da je očajan zbog Dačine nesreće.

- Imao sam skoro priliku da upoznam Daču u Novom Sadu i to na pomalo neobičan način. Njegova supruga Nataša mi je rekla da mora da ga pozove da me upozna, jer on obožava muziku „Riblje čorbe". Sjajan momak! Bio bih veoma srećan da se Dača što pre oporavi. Navijam za njega svim srcem - rekao je Bora Đorđević.

slika4

Danica Maksimović: Dobiće i ovu bitku

Vest o saobraćajnoj nesreći u kojoj je stradao Danilo Ikodinović potresla je i glumicu Danicu Maksimović.

- Užasnuta sam tragedijom koja je zadesila Daču Ikodinovića. Velika tragedija, i za njegovu porodicu, i za sport, i za celu zemlju. Nažalost, ovo je samo još jedan od sve učestalijih primera stradanja motociklista. Od srca se nadam da će dobiti i ovu bitku, kao što je znao da ih dobija i u vaterpolu.

Нема коментара: