brojač poseta

четвртак, 19. јун 2008.

MOJ DEČKO NEMANJA JE LJUBOMORAN!

Jelena Janković: "Kad su me mediji spajali s britanskim teniserom Džejmijem Marejom, mom Nemanji nije bilo nimalo svejedno. Jedva sam mu objasnila da je cela priča izmišljena"

Šta to radiš, Jelena... Nemanji se nije svidelo što se njegova devojka na prošlom Vimbldonu družila s Marejom

Srpska teniserka Jelena Janković otkrila je da je njen dečko Nemanja bio veoma ljubomoran kad su je mediji spajali s Džejmijem Marejom, kolegom s kojim je osvojila titulu u miks dublu na prošlom Vimbldonu.

Ana: Lažu da sam u vezi s trenerom

I najbolja svetska teniserka Ana Ivanović ima sličnih problema s tabloidima, s tim što ona još uvek nema dečka kojem bi morala da polaže račune... Prelepu Srpkinju mediji su nedavno doveli u vezu s njenim kondicionim trenerom Skotom Brnsom, napominjući da njih dvoje provode svaki trenutak zajedno, ali je Ivanovićeva sve to demantovala u izjavi za najnoviji broj ženskog magazina „Glorija".

- To je potpuno netačno. U toj priči nema ama baš ni trunke istine. Skot je samo moj fitnes trener. Suština je da u ovom trenutku nemam vremena ne samo za mladiće, već i za mnoge druge stvari. Naravno, ako sretnem pravog čoveka i ako oboje budemo osećali isto, nadam se da ću pronaći malo vremena za ljubav - poručila je Ana Ivanović.

Druga teniserka sveta priznaje da će joj ovog leta u Londonu nedostajati druženje i zabava s britanskim teniserom, ali dodaje da barem neće morati svom dečku da objašnjava zašto u novinama piše da je u vezi s Marejom!

Jelena je otkrila i da je u vreme dok je nastupala s Britancem prekinula vezu s Nemanjom, inače bivšim košarkašem i diplomiranim menadžerom. Međutim, ta veza je obnovljena i to, gle čuda, odmah pošto je s Marejom osvojila miks dubl na Vimbldonu. A uslov da opet budu zajedno, kako je Jelena objasnila u opširnom intervjuu londonskom „Independentu", bio je da ona uveri Nemanju da se između nje i Mareja ništa ozbiljno nije dogodilo...

- Za Nemanju baš i nije bilo naročito prijatno da čita napise o meni i Džejmiju. Bila je to krajnje čudna situacija. Ali, ja sam mu sve objasnila. Rekla sam mu da ne brine jer su mediji sve to izmislili. I u prošlosti su me novine često povezivale s mladićima koje ja čak nisam ni upoznala, a kamoli bila s njima! Sećam se, na primer, da se pričalo i o nekakvom košarkašu, za koga ja nisam ni znala da postoji. Pretpostavljam da je to ono čime se tabloidi bave. Izmišljanjem priča i širenjem glasina - pomirljivo je konstatovala Jankovićeva.

Druga teniserka sveta kaže da se već dve i po godine nalazi u srećnoj vezi s Nemanjom, ali čak i da to nije slučaj, ona nikada ne bi mogla da bude zaljubljena u Džejmija Mareja. Barem dok ga ne upozna malo bolje.

- Moj dečko i ja smo zajedno već dve i po godine, i ja sam veoma srećna zbog toga. Mislim da je neophodno da kad završite s teniskim obavezama, imate nečiju podršku i, uopšte gledano, da živite kao i sve ostale normalne devojke. Prosto, uživati u životu i dobro se zabavljati. Međutim, potpuna je izmišljotina bila da sam zaljubljena u Džejmija, jer to zapravo i nije bilo moguće. Zaboga, pa kako da budem zaljubljena u nekog koga i ne poznajem?! Nisam mogla da verujem kolike je razmere poprimila ta priča. Tretirali su nas kao da smo par! Možda se sve to desilo jer me Britanci nisu baš najbolje poznavali, pa su mislili da je moj odnos s Marejom specifičan. A ja sam, jednostavno, bila svoja i ponašala se kao i uvek. Ja sam jedna otvorena devojka i volim da se zabavljam na terenu, bilo kad nastupam u miks dublu, bilo kad nastupam u singlu - kaže na kraju Jelena Janković.

Нема коментара: