brojač poseta

среда, 18. јун 2008.

Hjundai i30 - automobil i po

Prostran, bogato opremljen, čvrst, kvalitetan, uglađen i, jednom reči, spreman za bitku u „golfovom” svetu...

Prvi susret s „hjundaijem i30” imao sam pre desetak meseci, kada je evropski Korejac ostavio više nego dobar utisak. Prostran, bogato opremljen, čvrst, kvalitetan, uglađen i, jednom reči, spreman za bitku u „golfovom” svetu.

IZBOR - U međuvremenu, gore navedenim „plusevima” radi kompletne slike dodata je i cena od 13.990 evra za početnu verziju s 1,4-litarskim benzincem (109 KS) i petogodišnja garancija.
Sve u svemu, dobar razlog da krenem u još jednu test-vožnju i proverim da li je „hjundai i30” stvarno pobednik klase „ponuđeno-plaćeno”. Logičan izbor za naše tržište je najslabiji benzinac, kojem uz rame, za vozače koji prelaze 10.000 i više kilometara godišenje, stoji skuplji dizelaš 1,6 CRDi (90 i 115 KS) s cenom od 15.458 evra (oprema „smile +”).
Konkurencija (sitroen C4, mazda 3, ford fokus, golf V...) „hjundaija i30” takođe startuje s agregatima od 1,4 litre, ali je njihova snaga manja (između 80 i 90 KS), a cena viša. Zato i30 pruža 100 odsto zadovoljstva u vožnji, bez obzira koliko ste novca spremni da potrošite. Motor radi uravnoteženo, bez buke i prosečna potrošnja je oko 9,5 litara na 100 pređenih kilometara, u proseku klase. Utisak upotpunjuje i petostepeni ručni menjač preciznog hoda.
„Hjundai i30” nudi obilje prostora, kako napred, tako i na zadnjoj klupi. Za udobnost vozača i suvozača brinu se sportski profilisana sedišta, koja kao da su „ukradena” iz luksuznijih modela. Unutrašnjost je urađena kvalitetnim materijalima, a preciznost spojeva je „nemački bolesna”.
Za 13.990 evra dobijate osnovni paket opreme „smile +”, koji uključuje sve potrebno: ručni klima-uređaj, radio CD mp3, ABS, prednje i bočne vazdušne jastuke i vazdušne zavese, servo upravljač, utičnicu za USB i „ajpod”... Uloženih 2.000 evra više donose vam alu felne s pneumaticima 205/55 R16, automatsku klimu, kožom obloženi volan, svetla za maglu, putni računar... Lepo, ali iskreno nepotrebno, jer za manje od 14.000 evra možete da kupite automobil i po

Нема коментара: