brojač poseta

среда, 18. јун 2008.

Dvojica komšija umrla od infarkta u istom dvorištu

GORNJI MILANOVAC -U prigradskom naselju Nevade, kod Gornjeg Milanovca, komšije Slavko Banzić (50) i Stanimir Dmitrović (64), koji su sedeli za istim stolom, sinoć, u roku od samo deset minuta, doživeli su srčane udare i preminuli.

Kako „Blic“ saznaje, komšije su često pomagali jedan drugom u domaćinstvu. Tako je bilo i juče kada je Banzić pozvao veterinara Milovana Vasovića da uštroji veprove. Dmitrović je, pričaju komšije, želeo da na vreme počne pripreme za svadbu svog sina, koja je zakazana za jesen.

- Predložio sam mu da dođem kod njega u 19.30 sati, ali mi je rekao da je „najbolje oko šest, jer će mi tada doći ljudi“. Pozvao me je u 17.50 sati i rekao da dođem. Kada sam stigao, tu su bili Dmitrović, njegov sin i još jedan komšija - priča za „Blic“ Vasović.
Domaćin i komšije pomogli su Vasoviću u poslu, i onda su seli na terasu. Tu su bili i Banzićevi otac, supruga i snaha. Dmitrović nije želeo da sedne jer, kako je rekao, „ima problema s prostatom“. Supruga je donela kiselu vodu i pivo i pitala ko hoće kafu. Ne znam ni ko je rekao da hoće kafu, jer sam ja odbio. Ona je otišla da stavi lonče, a niko od nas nije ni pipnuo piće. Banzić, koji je sedeo preko puta mene, nije progovorio ni „a“, samo je zabacio glavu - priča Vasović.
Sa Dmitrovićevim sinom veterinar je odneo u automobil Banzića i krenuli su ka bolnici u Gornjem Milanovcu udaljenoj desetak kilometara. Sve vreme Vasović je Banziću držao otvorena usta da se ne bi ugušio. Kada su stigli na Interno odeljenje, već je bilo kasno.

Нема коментара: