brojač poseta

среда, 18. јун 2008.

DRUMSKI CAR!

Novi „mercedes E" 280 CDI je dva koplja ispred konkurencije, nudi sve ono najbolje što današnja tehnologija može da ponudi

Vožnja automobilom ponekad ume da bude kao i odličan seks, fenomenalna knjiga, prvoklasan šampanjac, finale Lige šampiona... Novi „mercedes E" 280 CDI pruža upravo to. Posle njega ostaje praznina. Imali smo priliku da teramo ovu aždaju nekoliko dana beogradskom kaldrmom.

E 280 CDI - karakteristike

n Zapremina mot. - 2.987 ccm

n Snaga mot. - 140 kW/190 KS

n Najveća brzina - 238 km/h

n Potrošnja - oko osam litara

n Besplatno održavanje - 5 godina

n Sajamski popust - 5 odsto

n Tokom trajanja sajma dobija se besplatno 4-matic (pogon na sva četiri točka)

Komfor i luksuz

Posle redizajna E klasa sada izgleda još elegantnije, tehnički naprednije i kvalitetnije. Vrh, brate! Bolji poznavaoci kažu da je ovo potpuno nov model. Izmenjen je gotovo ceo automobil, i sve je dovedeno skoro do savršenstva. Izgled, komfor, motor, napredni elektronski sistemi kao i mnogo toga drugog. Prednja maska je sada sportski spuštena i ljuta, dok je pozadi postavljen novi odbojnik i nova svetla.

A, unutra - mrak! Da čovek ne poželi da izađe iz kola. Ergonomija i materijali, sve je upakovano tako da osvaja na prvi pogled i stvara jedan od najugodnijih automobilskih enterijera današnjice. Prostora ima u neograničenim količinama, kako spreda, tako i na zadnjim sedištima. Tabla je urađena s ukusom, odmereno, a istovremeno bogato i moćno. Prtljažnik od 540 litara zadovoljiće i najzahtevnije, pa je E 280 odličan i kao poslovni, ali i kao porodični automobil.

Serijska oprema je ful. Tu je set vazdušnih jastuka za putnike spreda i pozadi, kao i sva sila najmodernije sigurnosne elektronike, dok o komforu brine automatski sistem klimatizacije „klimatronik". Tu je i potpuna elektrifikacija kabine, veliki ekran, sjajan audio CD i mnogo druge opreme, koja ne može ni da se nabroji. U paketu „avangard", u kome smo uživali, su i kožna sedišta i sistem za pomoć pri parkiranju „parktronik".

Još nešto o sedištima, jer ih zaista treba naglasiti. Napred, zapravo, imate dve fenomenalne kožne fotelje, koje možete elektronski da pomerate u svim mogućim pravcima. Pozadi isti takav dvosed, u kome možete da se zavalite i razmišljate o prolaznosti života. Ni najduža putovanja neće vam teško pasti.

Cena - 64.000 evra

Nova E klasa ima i nove motore. Vozili smo V6 turbodizelski „komon-rejl" 280 CDI, koji je nasledio dosadašnjeg rednog petocilindraša 270 CDI. Ima tri litra, razvija 190 KS, a obrtni moment od 440 Nm pri samo 1400 o/min. Osim svega ovoga, automobil ima još jednu poslasticu, prvi sedam stepeni automatski menjač, s oznakom 7G-Tronic. Pored potpuno automatskog rada, vozač ima i mogućnost sekvencijalnog menjanja prenosa.

U oba režima menjanje je brzo, ali bez trzaja i razvlačenja. Motor je tih i uglađen, ali bez problema može da zareži i pokaže da je gazda na drumu. Preko 1.600 kg teška limuzina do stotke stiže za 7,6 sekundi, a maksimalno može da razvije 238 km/h. Potpuno i prijatno iznenađenje je potrošnja, koja je u gradu oko osam litara dizela. Automobil se, pri tom, vozi vrlo lagano i precizno.

Nova E klasa je otišla ispred konkurencije. Svom vlasniku pruža sve ono najbolje što današnja tehnologija može da ponudi. Postoji samo jedan mali problem - treba skupiti 64.000 evra. Niko nije savršen, ali ovaj model vredi svaki dinar koji u njega uložite.

Нема коментара: