brojač poseta

субота, 14. јун 2008.

Auto Vesti


„Pežo 308 RCZ“ ukrasio Rolan Garos

Ukoliko je uopšte bilo neke dileme oko naslednika „pežoa 307 CC“, ona je definitivno otklonjena na nedavno održanom Rolan Garosu. Jedan od najpoznatijih teniskih turnira na svetu „Pežo“ je iskoristio da potvrdi skori dolazak modela „308 RCZ“, koji je u vidu prototipa prikazan još prošle jeseni na Salonu automobila u Frankfurtu. Izmena na dizajnu vozila praktično nema, a kao glavni aduti na polju motorizacije pominju se THP motori (turbo, s direktnim ubrizgavanjem benzina), koji su razvijeni u saradnji s BMW-om. Prototip pokreće motor od 1,6 litara maksimalne snage 218 konja, koji omogućava dostizanje brzine od 235 kilometara na sat i ubrzanje iz mesta do stotke za samo sedam sekundi. Karoserija je dugačka 4.276 milimetara i opremljena u sportskom maniru. Osim sedišta, upravljača i ručice menjača, kožom je obložen i kompletan prednji panel, koji je dodatno ukrašen i aplikacijama od poliranog aluminijuma. „Pežo“ je dugogodišnji sponzor Rolan Garosa, a ove godine je, da podsetimo, u ženskoj konkurenciji ubedljivo trijumfovala Ana Ivanović, koja je zaštitno lice kompanije „Verano motors“, ovlašćenog uvoznika i distributera francuskih vozila za Srbiju.


Počela prodaja „mazde 2 sport“

Nakon verzije s petoro vrata, na tržište je stigla i „mazda 2 sport“ s parom vrata manje. Novitet je, kako sama oznaka kaže, sportski orijentisan, pa će se kod nas prodavati isključivo s benzinskim motorima i bogatijim paketima opreme. Na startu komercijalizacije biće dostupna samo „mazda 2 sport 1.3i TE“ u pro i plus izvedbama, koje pokreće motor maksimalne snage 86 konja. Početkom sledeće godine ovom paru pridružiće se i „1.5i GTA“ (103 KS), koji uz najbolje performanse (188 km/h, 0-100 km/h za 10,4 s) donosi i najreprezentativniju opremu, poput kartice za startovanje i dodatnog grejanja prednjih sedišta. Cena najjeftinije „mazde 2 sport“ na našem tržištu je 13.590 evra, s uračunatim dažbinama.


„Mercedes“ obnovio B klasu

Nakon tri godine i preko 350.000 prodatih primeraka, došlo je vreme za redizajn „mercedesa“ niže srednje klase. Pored blagog retuša karoserije i enterijera, najvažnije promene odnose se na unapređenje efikasnosti motora, smanjenje potrošnje goriva i redukciju štetne emisije gasova. Potrošnja goriva smanjena je u proseku za sedam odsto, a kod najprodavanijih varijanti B150 i B170 sa EKO start/stop uređajem i do 9%. U skladu s trendovima, ponuđena je i „mercedes B170 NGT“ (116 KS), koji kao pogonsko gorivo pored benzina koristi i prirodni gas. Prosečna potrošnja s pogonom na benzin je 7,3 l/100 km, a u gasnoj varijanti 4,9 kilograma na 100 kilometara pređenog puta.

Нема коментара: