brojač poseta

среда, 28. мај 2008.

JA SAM MONSTRUM

Svirepi ubica Milinko Kušić (61) priznao na saslušanju istražnom sudiji da je hladnokrvno ubio sina svoje bivše ljubavnice, za sebe rekao da je monstrum

„Nemilosrdno sam ga ubio! Ja sam monstrum! Učinio sam to da bih se osvetio majci dečaka koju sam mnogo voleo... Ne sećam se da li sam planirao da ga ubijem. Ne sećam se koliko sam ga puta udario po glavi. Sada se kajem zbog zločina, Mikica je bio dobro dete..."

Ostavio oproštajno pismo

Milinkova majka Radovanka kaže da ih je vest o ubistvu dečaka „pogodila kao grom iz vedra neba".

- Ne mogu da verujem da je to uradio! Niko ništa nije slutio. Još je u subotu pio kafu sa mnom ovde, u dvorištu. U nedelju sam spremila ručak za sve sinove, ali on nije došao. Otišla sam u njegovu kuću da vidim ima li koga. Snaja Goca nije bila tu, ali sam čula neke glasove. Ušla sam i videla neke ljude, rekli su da su iz policije, a njega kako sedi sa lisicama na rukama. Posle su mi ispričali šta je uradio - rekla je Milinkova majka, i dodala da joj je policija rekla da je na potkrovlju kuće ostavio pismo u kome je napisao da hoće da se ubije.

Ovim rečima Milinko Kušić (61) iz Ivanjice priznao je istražnom sudiji u Užicu stravičan zločin nad 13-godišnjim Miroslavom Bogdanovićem iz Trešnjevice kod Arilja, sinom svoje bivše ljubavnice Dragice Milivojević. Kušić je tokom 20-minutnog ispitivanja hladnokrvno odgovarao na pitanja istražnog sudije, a isto se ponašao i prilikom rekonstrukcije zločina, ne odajući utisak čoveka koji se pokajao zbog stravičnog zlodela.

- Priznao je bez ustezanja da je izvršio zločin. Nije mogao precizno da opiše detalje, govoreći da ne može svega da se seti, ali je rekao da je nemilosrdno ubio dečaka. Rekao je za sebe da je monstrum i da su novine u pravu kada tako pišu o njemu. Kao motiv ubistva naveo je neuzvraćenu ljubav dečakove majke i želju da joj se osveti. Ispričao je da je prišao kolima, izvadio vojnički ašov iz gepeka i njime počeo da udara dečaka po glavi - rekao je izvor Pressa blizak istrazi, i dodao:

- Nije znao da kaže koliko ga je puta udario, niti je mogao da kaže da li je planirao zločin. Na kraju ispitivanja rekao je da se sada kaje zbog onoga što je uradio, rekavši da je Miroslav bio dobar dečak. Međutim, sve vreme je delovao hladnokrvno, kao da mu je potpuno svejedno šta je uradio.

Iako o tome nije govorio pred istražnim sudijom, Kušić se, kako saznaje naš list, na zločin odlučio kada je čuo da je njegova bivša ljubavnica Dragica, koja je godinu dana pokušavala da sa njim raskine vezu, našla novog ljubavnika! Prema našim saznanjima, Dragica je nedavno počela da se viđa sa drugim muškarcem, koga je Milinko zatekao u njenoj kući!

- Dragica je pokušavala da prekine vezu sa njim, ali on to nije prihvatao. Na kraju je našla drugog čoveka. Milinko to nije mogao da prihvati, pa ni činjenicu da je tog drugog pre dvadesetak dana zatekao kod nje u kući. Taj drugi ga je izbacio napolje. Verovatno je tada počeo da kuje plan kako da joj se osveti. Nije mogao da se pomiri sa tim - rekla je Dragicina komšinica, koja nije želela da joj pominjemo ime.

Meštani Trešnjevice zgroženi su ubistvom Miroslava Bogdanovića i u glas ističu „kako zlikovcu ne treba suditi nego ga ubiti kao psa!" Isto govore i sugrađani Kušića iz Ivanjice, koji su zaprepašćeni onim što je Milinko uradio.

U naselju Kuševina u Ivanjici zatekli smo porodicu Kušića na okupu - supruga Gordana, majka Radovanka, brat Miroljub, sestra Milena, tetka i snaja. Sede i ćute u dvorištu Miroljubove kuće. Odmah ispod, preko puta ulice, nalazi se Milinkova kuća.

- Nema tu šta da se više kaže, nema reči da se opiše to što je uradio - kaže supruga Gordana, sa kojom je bio u braku oko 30 godina.

- Nije me nikada maltretirao. Jedino što u poslednje vreme nije donosio dovoljno para, a znam da je dobro zarađivao. Nisam znala da ima ljubavnicu, ali sam odskora počela da sumnjam. Pre nekoliko dana sam primetila da nosi sa sobom tablete za smirenje. Tih dana je bio nervozan, ali niko na to nije obraćao pažnju jer je u suštini takav čovek. I pored svoje naprasitosti, pomagao je svima, i rodbini, i prijateljima, komšijama. Ne mogu da zamislim da je mogao tako nešto da uradi - rekla je Gordana.

Rodbina ubice u neverici... Milinkova tetka, majka, supruga, brat i snaja

Milinkova sestra Milena kaže da je pre nekoliko dana telefonom razgovarala s nekom ženom iz Ivanjice.

- Ta žena iz Ivanjice je zvala i mislila da sam ja njegova supruga. Rekla mi je da Milinko nešto namerava da uradi sa sobom, da je jako razočaran i da hoće da se ubije. Bio mi je čudan taj poziv, a ista ta žena zvala je i drugu braću. Rekla je da ga zna deset godina, da se on njoj poveravao. A nama nikada ni reči nije rekao kako se osećao - rekla je Milinkova sestra.

Brat Miroljub primetio je da je Milinko u subotu bio „kao izgubljen".

- Nešto sam mu pokazivao oko neke mašine, ali on nije bio zainteresovan. To nije bila njegova uobičajena reakcija, mada mu je ponekad nailazilo da bude jako nervozan. Čovek iz jedne prodavnice mi je rekao da je u petak Milinko svraćao i kupio rakiju. To mi je bilo čudno, jer nikada nije pio - kazao je Miroljub.

Kušićeve komšije kažu da je to čestita porodica, da su uvek izlazili u susret kada je potrebna pomoć.

- Milinko je uvek pomagao. Sitne popravke nikada nije naplaćivao. Kada bi se deca naigrala, on bi viknuo: „Bežite odavde", ali nikada nijedno dete nije udario - kaže komšija Dragan Bošković.

1 коментар:

Анониман је рекао...

npr. da moja majka ima ljubavnika ja bih PRVO njega ubio a majke se odrekao to je sto posto pa kako nije imao obzira da je to dete bre i ja imam 16 godina ali to nije mogao da uradi CIST covek to je samo BOLESNI MONSTRUM mogao da uradi a nenormalan covek ne!om