brojač poseta

субота, 24. мај 2008.

BRUTALNO PRETUKLI DRUGARICU

Dve učenice šestog razreda pretukle u školskom dvorištu godinu dana stariju učenicu, u maltretiranju im se pridružio i jedan dečak

NOVO POPRIŠTE NASILJA... Dvorište OŠ „Dušan Jerković"

Dve devojčice i dečak, učenici šestog razreda Osnovne škole „Dušan Jerković" u Užicu, izudarali su u četvrtak V. M. (14), učenicu sedmog razreda te škole. Ovaj novi slučaj maloletničkog nasilja započeo je posle završene nastave, i to u školskom dvorištu, naočigled ostalih učenika, a sve je snimano i mobilnim telefonom. Pretučena devojčica je u pratnji policije odvezena u Opštu bolnicu u Užicu, u kojoj je izvršen detaljni lekarski pregled i zadržana je celu noć. Ovaj događaj je uznemirio sve Užičane, a posebno zaprepašćenje izazvalo je to što su sve tri učenice odlični đaci.

Škola prijavila incident policiji

Direktor OŠ „Dušan Jerković" Ratko Trmčić, koji se trenutno nalazi u Beogradu na seminaru, potvrdio je Pressu da su dve devojčice i jedan dečak, učenici šestog razreda njegove škole, napali učenicu sedmog razreda.

- Ceo slučaj je prijavljen policiji, a povređena devojčica je pregledana u užičkoj bolnici. Detalji tuče između dece nisu mi poznati. Zbog toga smo angažovali pedagoško-psihološku službu i odeljenske starešine da ispitaju ceo slučaj, da razgovaraju s decom i njihovim roditeljima. U ponedeljak ćemo imati detaljne informacije o ovom događaju - rekao je direktor Trmčić.

Pretučena devojčica V. M. juče ujutro je nakon pregleda puštena kući, sa obrazloženjem da nema velikih povreda koje bi zahtevale bolničko lečenje. Ona je još duboko potresna zbog događaja.

- Njih dve su me napale kada sam izlazila iz škole. Odmah su počele da me udaraju rukama i pesnicama po glavi. Niko mi nije pomogao, iako je tu bilo tridesetak đaka koji su gledali kako me tuku - Nakon što su me izudarale, vratila sam se u školu da potražim pomoć od nastavnika, ali je jedna nastavnica rekla: „Tuci i ti njih" - tvrdi nesrećna devojčica. Ona dalje kaže da je izašla iz škole i krenula kući.

- Kod kafića „Laki" ponovo sam susrela te dve devojčice. Nastavile su da me udaraju pesnicama po glavi, jednom u stomak, a onda je jedan dečak prišao i udario me nogom u leđa. Videla sam decu oko nas koja su navijala i jedan mobilni telefon. Verovatno je neko tuču snimao. Kada sam uspela da se izvučem, ponovo sam se vratila u školu da tražim pomoć, ali mi je ista nastavnica rekla da sve sutradan prijavim policiji - rekla je još vidno uznemirena devojčica. Ona kaže da je sve počelo još u subotu, na rođendanu kod drugarice na kojem je bila jedna od dve devojčice.

ALARMANTNO... Nasilje u školama sve češće

- Tada me je ta devojčica pitala što je gledam, a ja sam joj odgovorila da je ne gledam. Onda mi je rekla da me „sada opominje rečima, a sledeći put će biti drugačije" - priča V. M.

Kada se vratila kući, u dvorištu ju je prvi video otac.

- Kada se pojavila ispred kuće, izgledala je strašno. Jedva je hodala, pljuvala je krv, gornja usna joj je bila natečena. Odveo sam je odmah kod lekara. Policija je upoznata sa ovim slučajem i dali smo izjavu. U SUP-u sam video oca jedne od ove dve devojčice - rekao je otac pretučene učenice. On je još dodao da se njegova ćerka žali na bolove u stomaku i da celu noć nije spavala.

- Sada je vodim kod psihologa i strašno je uplašena od ponovnog odlaska u školu. Moraću da je redovno odvodim i dovodim iz škole - kaže otac.

Нема коментара: