brojač poseta

среда, 21. мај 2008.

„Audi A4” za čistu peticu

Cena osnovnog „audija A4 2.0 TDI” u Srbiji je oko 33.000 evra sa svim dažbinama ...

Audi je novim modelom A4 hrabro pomerio granicu u D segmentu, što je očekivano kada se zna da „gospodar četiri prstena” protiv sebe ima kvalitetne igrače kao što su „ford mondeo”, „sitroen C5”, „reno laguna”, „bmw serije 3” i „mercedes C klase”.

Izgled „četvorke” je prva stavka o kojoj ne bi trebalo da brinu u Audiju. Snažne sportske linije, velika prednja maska, moderan branik i LED svetlosna traka u farovima pozivnica su kupcima koji žele porodičan, ali i atraktivan automobil. Neka vas ne brine ako ga okom pomeštate s modelom A6 (novi A6 izlazi 2010.), jer je novi „audi A4” dugačak 4.703 milimetra (međuosovinsko rastojanje je 2.808 mm).
Unutrašnjost je funkcionalna i nemački pedantna. Sve je na svom mestu, a kvalitet materijala i završna obrada su na nivou modela viših klasa. Snagu „audija A4” pojačavaju i odlično oblikovana sedišta, iz kojih ne možete da ispadnete, kao i veliki kožni volan koji savršeno leži u rukama.
A, sada nekoliko reči o jačim stranama „audija A4”! Na testu „24 sata” imali smo model s novim dvolitarskim dizel motorom od 143 KS. Za razliku od starih TDI agregata, odlikuje se mirnim i na trenutke nečujnim radom. Maksimalni obrtni moment (320 Nm) isporučuje se već pri niskih 1.750 obrtaja u minuti. Motor je elastičan s dobrim međuubrzanjem (od 60 do 100 km/h u četvrtoj brzini ubrzava za oko šest sekundi). Maksimalna brzina je 215 kilometara na čas, a testrani „audi A4” do „stotke” stiže za 9,9 sekundi. Prosečna potrošnja je oko devet litara evrodizela. Prtljažnik je pravilnih linija i kapaciteta 480 litara, što je prosek za klasu.
„Audi A4” od konkurencije izdvajaju i vozne osobine. Izbalansiran je do krajnjih granica i precizno drži zadatu putanju. Motor je dovoljno jak da tonu i po tešku limuzinu „čupa” iz krivina bez gubitka brzine. Prijatan utisak u vožnji pojačava i šestostepeni ručni menjač sportski kratkog hoda. Kočnice su snažne i glavni su „krivac” što je mobilni telefon tri-četiri puta sa suvozačkog mesta završio na patosnici. Za čulo sluha brine se „Beng & Olufson” CD-MP3 uređaj.
Standardna oprema je bogata, a cena osnovnog „audija A4 2.0 TDI” u Srbiji je oko 33.000 evra sa svim dažbinama

Нема коментара: