brojač poseta

уторак, 08. април 2008.

ZAMENILI GA SA UBICOM!

Vladan Božinović (39) iz Beograda greškom uhapšen u Makedoniji zbog sumnje da je on četvorostruki ubica Boban Mitić iz Bujanovca

Vladan Božinović (39) iz Beograda proteklog vikenda greškom je uhapšen u Makedoniji zbog sumnje da je on Boban Mitić (39), četvorostruki ubica iz Bujanovca! Vladan kaže za Press da nije greškom uhapšen, već da mu je sve namešteno iz Beograda! On tvrdi da iza svega stoje čelni ljudi beogradskog Interpola i gradskog SUP-a, i najavljuje da će zbog svega što mu se desilo pravdu potražiti na sudu!

Makedonci imali dojavu

Portparol makedonske policije Ivo Kotevski izjavio je da je MUP Makedonije, nakon operativnih saznanja, na graničnom prelazu Bogorodica prema Grčkoj organizovao akciju u kojoj je privedena osoba sa srpskim pasošem na ime Vladana Božinovića, za koju se sumnjalo da je možda osoba za kojim traga srpska policija.

- Posle privođenja, makedonska policija kontaktirala je s Interpolom, izvršila kontrolu, uzela otiske i uporedila fotografije i ustanovila da privedeni nije Boban Mitić. Privedena osoba je puštena, a o događaju je obaveštena Ambasada Srbije u Makedoniji - rekao je Kotevski.

Makedonska policija zadržala je Božinovića u petak uveče kad je na graničnom prelazu Bogorodica kod Đevđelije pokušao da uđe u Grčku. Božinović je krenuo u Atinu, gde završava doktorske studije. Međutim, umesto u Grčku, Vladan Božinović je odveden u Skoplje, gde je stigao nalog da se do daljeg zadrži u policiji!

- Pitao sam zbog čega me drže, ali niko ništa nije hteo da mi kaže. Onda mi je jedan pozornik rekao da misle da sam ja ubica iz Bujanovca! Rekao mi je da su iz beogradskog Interpola raspisali potragu za mnom i da je javljeno da će taj ubica s mojim podacima pokušati da uđe u Makedoniju. Međutim, brzo je ustanovljeno da nemam veze s njim. Kod sebe sam imao sedam različitih dokumenata, svaki sa slikom, i svaki je jasno pokazivao da nemam veze s tim čovekom. Apsolutno nikakve sličnosti između nas dvojice ne postoje! Ipak, insistirali su da moraju da me zadrže - kaže Božinović. On ističe da je odmah shvatio da „mu je sve namešteno iz Beograda".

fakti

n Boban Mitić je 16. marta u selu Krševica kod Bujanovca, u kući tasta Blagoja R., pištoljem ubio svoje dvoje maloletne dece, suprugu Suzanu i taštu Sunčicu

n Suzanina maloletna ćerka iz prethodnog braka Kristina, koju je Mitić takođe pokušao da ubije, nalazi se na lečenju, dok je tast Blagoje preživeo jer je ubica ostao bez municije

n Policija je od tada primila dvadesetak dojava građana, ali se nijedna nije pokazala kao tačna

n Specijalci danima pretražuju administrativnu granicu s Kosovom i granicu s Makedonijom

n Sumnja se da se Mitić krije u Pčinjskom okrugu, između sela Rataje, u kojem je živeo, i Krševice, u kojoj je počinio zločin

- Pre nekoliko dana bio sam u Specijalnom sudu u Beogradu radi pokretanja postupka zbog opstrukcije tužbe koju sam podneo pre nekoliko godina. U pitanju je tužba protiv bračnog para, bankarke iz Beograda i njenog bivšeg supruga, kojem sam pre četiri i po godine pozajmio 22.000 evra, koje mi par nije vratio. Sve ovo vreme oni su, zahvaljujući svojim vezama, opstruirali slučaj. Na kraju je moja tužba odbačena. Zbog mog odlaska u Specijalni sud, odmah su pokušali da mi napakoste! To su učinili preko svog rođaka koji se nalazi u vrhu beogradskog Interpola i gradskog SUP-a. Zato je upravo odatle stigao nalog da budem zadržan. To mi je rekao i naš konzul u Skoplju, koji mi je zvanično potvrdio da je potragu za mnom raspisao beogradski Interpol - objašnjava Božinović.

Prema njegovim rečima, iako su makedonske vlasti brzo ustanovile da on nije četvorostruki ubica iz okoline Vranja, iz pritvora je pušten tek u subotu uveče!

- Držali su me više od dvadeset sati! Ne bi me ni pustili da moji prijatelji nisu kontaktirali s našim konzulima u Atini i Skoplju, bez čije pomoći ne bih izašao iz pritvora. Od petka po podne do subote uveče proveo sam u memljivoj i ledenoj samici, bosonog, jedva su mi i hranu davali. Nekoliko puta su me odvodili na ispitivanje, postavljali mi razna pitanja i psihički me iscrpljivali. Čak su došli i inspektori iz Vranja, koji su insistirali da me vrate nazad u Srbiju. Ipak, predveče su me pustili, a u Grčku sam uspeo da uđem pred ponoć, nekoliko minuta pre isteka važenja vize - kaže Božinović, i najavljuje da će zbog svih neprijatnosti koje je doživeo pravdu potražiti na sudu.

Нема коментара: