brojač poseta

понедељак, 28. април 2008.

Mina u vrhu top modela

Mina u vrhu top modela

Za samo dve godine bavljenja manekenstvom, naša lepotica Mina Cvetković uspela je da dođe do samog vrha modnog biznisa i postane jedan od najtraženijih svetskih modela. Mina je do sada radila revije za najbolje svetske modne kreatore dok su je iz prvih redova pažljivo posmatrali Viktorija Bekam, Kejti Holms, Demi Mur, Pi Didi... Uspešan je model agencije „Wumen“, a trenutno živi i radi u Njujorku.

- Manekenstvom sam počela da se bavim pre dve godine. Za to je zaslužan moj agent Dejan Marković. Otišla sam na kasting kod njega u agenciju „Wumen“ i samo me je pitao da li bih volela da se bavim manekenstvom - kada sam rekla da, odmah su me pozvali da dođem u Milano. Sve je počelo tim jednim pitanjem - priča Mina Cvetković kojoj je prvi posao koji je dobila bila kampanja za prestižnu marku „Fendi“. Nakon toga, ponude su počele da se nižu...
- Prvi posao mi je bio takozvani „luk buk“ za „Fendi“. Zatim, otišla sam u Njujork i tada su počeli da se nižu pravi poslovi za velike modne kuće. Radila sam za Mark Džejkobs i taj angažman smatram svojim najvećim uspehom u svetu mode do sada. Potom, radila sam za Anu Molinari, Džona Galijana, Dior, Kavali, Karl Lagerfild, Miu Miu... - priča lepa manekenka koja je bezbroj puta u prvim redovima na revijama koje je radila videla i upoznala brojne slavne ličnosti.
- U prvim redovima sam viđala Viktoriju Bekam, Kejti Holms, Pi Didija, Eštona Kučera, Demi Mur... Dosta njih sam upoznala u bekstejdžu ili na nekim žurkama kojima moramo da prisustvujemo, ali ni sa kim od njih se ne družim - kaže Mina koja se osim na revijama, našla i na naslovnim stranicama brojnim prestižnih modnih magazina.
- Radila sam za italijanske magazine, ruske, japanske, koreanske, američke, engleske... Slikala sam se za „Vog“, „Mari Kler“, „ID“... - priča Mina i priznaje da nikada nije ni sanjala o tome da je u životu čeka karijera uspešnog top modela.
- Nikada nisam razmišljala o tome kao o nečemu ozbiljnom. Znala sam da imam potencijala, moji prijatelji su mi uvek govorili da bih trebala da se prijavim na neko takmičenje ili izbor i sve je na tome ostajalo - navodi Mina kojoj se, kako kaže, od kada je u ušla svetski modni biznis život skroz promenio.
- Promenio se, nabolje naravno. Sve je bilo drugačije od onoga na šta sam ja bila navikla i vremenom ta promena je počela da mi prija. Sada svoj život ne bih mogla da zamislim bez te promene - priča manekenka iz Niša koja je svake nedelje na nekoj drugoj destinaciji.
- Trenutna baza mi je u Njujorku. Radim širom sveta, takva mi je profesija - kaže Mina koja dnevno ode čak i na dvadeset kastinga.
- Sve zavisi od sezone, skoro svaki dan se radi. Ponekad imam dvadeset kastinga, pet revija na dan. U suštini, mnogo sam zauzeta. Ima tu dosta stvari, od kastinga, snimanja, putovanja... odlaska u ambasade zbog raznih viza - priča Mina i priznaje da joj je veoma teško palo to što je morala da odvoji od porodice i prijatelja.
- Bilo mi je najteže to što sam daleko od porodice, moje sestre, mame i meni veoma dragih ljudi... Treba da se zna da manekenstvo nije lak biznis, veoma je naporan i težak. Na neki način odričete se života u Srbiji i krećete novim putem daleko od porodice i poznatih ljudi oko sebe - kaže Mina koja je u Njujorku našla nove drugarice.
- Uglavnom se družim sa našim manekenkama, Oljom Ivanišević, Anom Mihajlović, Majom Latinović, Marijom Vujović...

Zarada vrhunskih manekenki
Naša najplaćenija manekenka je Nataša Vojnović, koja je, kako nezvanično saznajemo, tokom svoje manekenske karijere zaradila više od 10 miliona dolara. Odmah iza nje, po godišnjoj zaradi, nalazi se Maja Latinović, dok top modeli poput Marije Vujović, Ane Mihajlović, Olje Ivanišević, Mine Cvetković... godišnje ostvare zaradu od nekoliko miliona dolara. Najplaćenija manekenka na svetu, po godišnjoj listi magazina „Forbs“, jeste Žizel Bundšen koja je prošle godine inkasirala 33 miliona dolara. Na drugom mestu je Kejt Mos sa godišnjom zaradom od devet miliona dolara, dok je treća Hajdi Klum koja godišnje zaradi osam miliona dolara.

Нема коментара: