brojač poseta

недеља, 06. април 2008.

Lepa Anastasija otkrila sve čari

Manekenka i bivša ukućanka „Velikog brata VIP“ Anastasija Buđić pre dva meseca je uplovila u ljubavnu vezu sa poznatim teniserom Ilijom Bozoljcem. Osim što je kao članica grupe „Models“ snimila novi album, atraktivna Anastasija je nedavno debitovala i na velikom platnu - u filmu reditelja Darka Bajića „Na lepom plavom Dunavu“ pojavljuje se u nekoliko scena, a u jednoj je čak golišava.

Film „Na lepom plavom Dunavu“ je priča o javnoj kući na brodu koji putuje Evropom, a Anastasija je jedna od zabavljačica na brodu, te se pojavljuje i u provokativnoj sceni, od koje je mnogim muškarcima zastao dah.
- Ulogu u filmu sam dobila na kastingu. Ovo mi je prva uloga na velikom platnu i veoma sam zadovoljna. A zadovoljan je i reditelj Darko Bajić, pošto smo se dogovorili da ponovo sarađujemo. On uskoro snima neku seriju, pa eto prilike za novi angažman - kaže Anastasija, koja nije imala problema da se skine u filmu.
- Nikada se ne bih skidala za neki niskobudžetni film. Darko Bajić se kod nas ubraja u top pet reditelja i radio je neke filmove koji su ostavili pečat, pa sam vrlo rado pristala da sarađujem - kaže ona.
Anastasija se u golišavoj sceni, koja je snimana u Budimpešti, pojavljuje sa glumcem Ivanom Bosiljčićem, koji glumi konobara na brodu.
- Na snimanju niko nikoga ne doživljava kao objekat, meso. Iako se publika pita da li je tokom snimanja bilo nešto, moraću da ih razočaram i kažem da nije, jer su sve to suvi profesionalci - iskrena je Anastasija.
Anastasija je pre dva meseca započela vezu sa poznatim teniserom Iilijom Bozoljcem, koji je dugo bio u vezi sa Ramonom Amri, misicom Kanade za 2005. Anastasija otkriva kako je počela njena ljubavna priča...
- Ilija i ja smo se upoznali preko moje menadžerke iz modne agencije Mine Knežević, koja je verena za Nenada Zimonjića, tenisera. Oni su doveli Iliju u jedan beogradski klub, gde sam sa grupom „Models“ promovisala novi album. Tako je sve počelo. Razmenili smo telefone, čuli se nekoliko puta, izašli - otkriva Anastasija, koja je oduševljena Ilijom jer je tako pristojan i normalan dečko u današnje vreme retkost.
- Ilija je jedno najkulturnije stvorenje koje sam u životu upoznala. Ja sam zaprepašćena koliko je on fin, pametan, spontan... Ma, sav mi je ko šećer, anđeo, beba moja - ne krije Anastasija svoja osećanja i priznaje da su emocije veoma duboke.
- Nema tu šta da se priča, to se vidi... Ja sam se zaljubila! - kaže Anastasija.

Slikanje za „Plejboj“
Anastasija je, slikajući se za „Plejboj“, doživela veliki uspeh, te je ušla u prvih 80 „Plejbojevih zečica“. Početkom ove godine, Anastasiju je posetila televizijska ekipa „Plejboj TV“ iz Los Anđelesa, koja je bila oduševljena našom manekenkom.
- Snimilu su jedan moj dan. Ti se snimci trenutno vrte na toj televiziji, a ekipu sam sprovela svuda po Beogradu. Išli smo u klub gde sam snimili moj nastup sa „Modelsicama“, snimali su me u stanu, vodila sam ih na Adu, gde sam vozila rolere...

Нема коментара: