brojač poseta

субота, 12. април 2008.

Kaja: Sve sam oprostila Skaju

Kaja: Sve sam oprostila Skaju

Katarina Ostojić Kaja i hiphoper Skaj Vikler su napokon zakopali ratne sekire i zaboravili na sve teške reči koje je Skaj izgovorio tokom boravka u kući „Velikog brata“ u žaru pijanstva. Pomirenju je najviše doprinela Kaja koja je posle više od deset dana prebolela Skajeve izjave i pozvala ga na žurku koju je u četvrtak uveče pravila u restoranu „Ruski car“. Skaj je jedva čekao da se vidi sa njom, jer pevačica do tada nije htela ni da čuje za poznatog hiphopera...

Skaj se na žurci pojavio sa tortom na kojoj je pisalo „sorry“ (izvini). Kaja nije mogla da odoli tom gestu.
- To je bio krajnje lep gest sa njegove strane. Bilo bi veoma bezdušno od mene da ne budem slaba na to. Vrlina je opraštati, sve sam mu oprostila - kaže Kaja za „Blic“.
Osim što joj je doneo tortu, Skaj je Kaji uputio i lepe reči.
- Rekao mi je da mu je drago što me vidi i da je morao da dođe - objašnjava Kaja, koja se prilikom susreta srdačno izljubila i izgrlila sa Skajem. Ona je inače i bila inicijator ovog viđanja.
- Ja sam ga pozvala na žurku - kaže Kaja.
Skaju je, naravno, bilo i više nego drago što je Kaja napravila prvi korak i želeo je da ispravi situaciju.
- Zvali su me i došao sam. Ta čitava situacija je ispala bezveze i stvarno sam želeo da se sve to reši. Kada sam je video, rekao sam joj da se glupo osećam zbog svega. Izvinio sam se - objašnjava Skaj.
Podsećamo da je čitav haos nastao kada je Skaj pričao Ajs Nigrutinu kakve je sve ružne tračeve čuo o Kaji i kada su se pod dejstvom alkohola upustili u muške priče.
- Istina je da sam čuo te priče o njoj. Ali, eto prilike da se sada upoznamo na drugačiji način. Kapiram da su to samo priče, koje u većini slučajeva i prate poznate ličnosti - kaže Skaj.
Iako su u kući jedne večeri razmenjivali poljupce ispod jastuka u dnevnoj sobi, Kaja i Skaj su za sada samo prijatelji.
- Nemam devojku. Kaja i ja nismo zajedno, za sada, ali važno je da smo okej... - kaže Skaj i objašnjava da još uvek nije siguran da li će se između njih desiti nešto više od prijateljstva.
- Pa... ne znam, za sada ne znam ništa...
I Kaja ne želi da komentariše da li bi bila u vezi sa Skajem.
- Ne želim da pričam o tome da li bih bila sa njim. Moj trenutni ljubavni status mogao bi se opisati rečima: „Ne zna se“ - kaže kroz smeh Kaja.
Ono što je sigurno jeste da i Kaja i Skaj žele da sarađuju, bar u muzičkim vodama.
Pošto trenutno nema devojku, Skaj je odlučio da se posveti karijeri.
- Plan mi je da sednem u studio i radim. Posvetiću se muzici, a i nisam nešto posebno tražio devojku - kaže Skaj koji trenutno radi na albumu grupe „Bad Copy“, zajedno sa Ajs Nigrutinom i Timbetom, a uskoro će plasirati i svoja dva solo albuma.
- Ja sam već napravio dva solo albuma koje ću, bar se nadam, izdati narednih meseci pod pravim imenom Đorđe Miljenović - otkriva Skaj.

I Skaj i Era izgladili odnose
Na Kajinoj žurci je izglađena i svađa između Ere i Skaja, koji su se u kući posvađali zbog čuvenog „stiropola“.
- Kada je Skaj došao na žurku, pružio mi je ruku. Pomirili smo se. Ljudi smo i sve je za ljude. Naravno da sam i ja njemu pružio ruku. Ispao je čovek - kaže Era.

Ajs: E, neka su se pomirili
Iako ga je Vikler pozvao da mu pravi društvo na žurci, Ajs je poziv odbio jer je, kako kaže, uživao u nekim drugim stvarima.
- Imao sam ja pametnija posla. Uživao sam u našem studiju u ženskom društvu i po meni je to mnogo lepše - kaže za „Blic“ Ajs kojem je drago što su se Kaja i Skaj pomirili.
- Mislim da je to baš lepo i da deca treba da vode ljubav, a ne da se biju. Mislim da bi i političari trebalo da se ugledaju na Kaju i Skaja, da vide kako sve može da se reši lepim razgovorom i lepim rečima - zaključuje Ajs, a na pitanje šta bi savetovao Skaju ukoliko se između njega i Kaje desi nešto više od prijateljstva, kaže:
- Ne znam ja tu ništa. Nek radi šta hoće.

Нема коментара: