brojač poseta

недеља, 20. април 2008.

Hipnotisao sam sebe, pa operisao ruku

Jednom Britancu uspešno je operisana ruka, iako tokom hirurškog zahvata nije korišćena totalna anestezija. Naime, kako prenosi BBC, pacijent je pre operacije sam sebe hipnotisao i tako, bez ikakvih problema, prebrodio hirurški zahvat.

Aleks Lenkej (61) iz Vortinga rekao je lekarima da ne želi totalnu anesteziju, već da tokom operacije, koja je trajala 83 minuta, želi da bude u stanju totalne hipnoze.
Lenkej je objasnio hirurzima da je za vreme operacije bio potpuno svestan svega što se oko njega dešavalo, ali da nije osećao nikakav bol.
U operaciji, koja je obavljena u bolnici u Vortingu, Lenkeju su odstranjene neke manje kosti iz korena palca, kako bi mu se olakšali bolovi prouzrokovani artritisom.
Hirurg ortoped Dejvid Levelin-Klark rekao je da je bio veoma srećan zato što je operisao Lenkeja na ovako neobičan način.

Lenkej, koji se od 16. godine života bavi hipnozom, rekao je da mu je pre operacije bilo potrebno samo 30 sekundi da uđe u stanje hipnoze.
“Bio sam svestan svega, čuo sam ljude kako pričaju, a znam da je u jednom trenutku bio korišćen i čekić, kako bi hirurzi uspeli da ostrane jedan deo kosti. Sve sam to čuo, ali nikakav bol nisam osetio”, rekao je Lenkej.
BBC dodaje da je za vreme operacije jedan anesteziolog bio u stanju pripravnosti, “za svaki slučaj”. Njegove usluge, međutim, nisu bile korišćene.

Нема коментара: