brojač poseta

понедељак, 28. април 2008.

GREŠKOM UDATA

Voditeljka Ana Pendić prilikom vađenja državljanstva od matične službe opštine Voždovac saznala da se 2005. godine venčala za izvesnog gospodina Komljenovića

Ana Pendić, manekenka i voditeljka televizije Pink, udala se početkom 2005. godine za izvesnog gospodina Komljenovića. Vest bi bila veoma zanimljiva da nije bizarno što o sopstvenom venčanju sama Pendićka - pojma nema, i što obaveštenje da je postala gospođa nije saznala od matične službe beogradske opštine Voždovac.

Kako je „loto" devojka izjavila za Press, ona je pre nekoliko dana otišla u opštinu Voždovac kako bi izvadila važeće državljanstvo radi izdavanja novog pasoša. Nakon što joj je šalterska službenica izdala potvrdu o državljanstvu, Ana umalo nije pala u nesvest videvši na svom izvodu, umesto prezimena Pendić, za nju potpuno strano prezime Komljenović, a potom je i saznala da se 2005. godine venčala u opštini Stari grad.

- Pomislila sam prvo da je u pitanju skrivena kamera, jer ovakvu stvar nisam sanjala ni u najkošmarnijim snovima, niti sam čula da je neko sličnu stvar doživeo - kroz smeh započinje svoju neobičnu priču atraktivna voditeljka, i dodaje: - U utorak sam otišla u opštinu Voždovac da uzmem državljanstvo, koje mi je bilo potrebno radi vađenja nove putne isprave. Sačekala sam red, podigla izvod o državljanstvu i tek kad sam krenula ka parkiranim kolima, videla sam da na njemu piše Ana Komljenović. Odmah sam se vratila u opštinu i rekla im da je došlo do greške i da su mi umesto mog dali državljanstvo neke druge devojke - objašnjava Ana.

Pendićeva navodi da joj se opštinska službenica izvinila, ali da joj je posle provere matičnog broja saopštila da uopšte nije došlo do greške i da je ona pre tri godine svoje ime promenila - udajom.

- Nisam mogla da verujem da su mi mrtvi hladni rekli da sam se udala za nekog Komljenovića još 2005, i to u opštini Stari grad. Još je neverovatnije da ja ne poznajem nijednog Komljenovića. Uopšte mi nije jasno kako je došlo do takve greške, koja, šalu na stranu, može da mi napravi brojne komplikacije prilikom svakog sledećeg vađenja nekog dokumenta. Službenica mi je čak navela da se seća da je ona lično 2005. zabeležila promenu o mom bračnom stanju - zaključila je Ana, dodavši duhovito da će narednih dana ići da se raspita ko joj je muž i mora li da pokrene brakorazvodnu parnicu kako bi svoj status ponovo vratila u „originalno" stanje!

Нема коментара: