brojač poseta

недеља, 13. април 2008.

ŠAMAR ZA PAMĆENJE

Kada je mlađa sestra zbog nje pala iz kolevke i polomila nos, dobila je takvu šamarčinu od majke da je pamti i dan-danas

Atraktivna voditeljka „Binga" Marija Kilibarda detinjstvo je provela na Obilićevom vencu. Igrala se u parkiću iza Tanjuga i na Kalemegdanu. Kaže, zbog odrastanja u krugu dvojke navikla je na konstantnu gužvu i buku, te da ne bi mogla da zamisli život bez galame, vreve, smoga i asfalta.

Kao klinka bila je društvena i komunikativna i lako je sklapala prijateljstva.

- Najvažnije mi je možda to da neke od svojih sadašnjih najboljih prijatelja poznajem još od treće godine. Roditelji su me često izvodili i puštali da se igram sa ostalim klincima. Nikada mi nije bio problem da se uklopim, igram i družim sa ostalom decom - priča Marija.

Ona i njene dve mlađe sestre Joka i Olja živele su za trenutak kada će ići na selo ili u Hrvatsku na more. Letovanje u Makarskoj bilo je porodična tradicija. Ne krije da je umela sa sestrama i da se žestoko posvađa, ali tuča nije bilo. Uglavnom se sve svodilo na ćuškanje i čupkanje.

- Mama i tata su umeli da podviknu, često da me kazne ako zaslužim, a batine sam dobila dva puta u životu i jednom takav šamar od mame koji pamtim dan-danas. Ipak, moji kažu da sam bila dobro dete koje je umelo samo sebe da zabavlja. To što sam bila veoma aktivna i pokretna izazivalo je odraslima glavobolje jer sam u par navrata ozbiljno mogla da povredim ili sam čak povredila sestre - priznaje Marija.

Tako je, zahvaljujući Marijinom ljuljuškanju u fotelji, Olivera pala na glavu i potpuno smrskala nosnu kost. E tada je usledio onaj već pomenuti šamar.

- A jednom sam je izbacila kroz prozor skoro celu, držeći je samo za noge. Mama kaže da sam joj tada prekratila deset godina života. Tada smo živeli na sedmom spratu - kaže.

Marijine ambicije kretale su se od toga da je želela da postane stjuardesa, te umetnička plivačica i, na kraju, predsednik države! Valjda je zato u školi bila pravi štreber, doduše samo do petog razreda osnovne.

- Išla sam na razna školska i gradska takmičenja, a onda sam doživela bliski susret sa pubertetom. Nekako sam izvlačila vrlo dobar uspeh do kraja osnovne, a u srednjoj sam redovno padala na popravne. I u avgustu sam išla u školu. Priznajem, bila sam problematična u srednjoj školi. Još jednom, ali sada javno kažem, mama izvini - poručuje.

Omiljenu igračku čuva i danas. Iako nikada, čak ni kao dete, nije volela klovnove, u pitanju je upravo jedna lutka-klovn kojoj je dala ime Pepi.

- Pepi ima najumiljatije lice na celom svetu. Nisam mogla da zaspim bez njega. I dalje je čitav iako je star preko 20 godina - završava Marija.

Нема коментара: