brojač poseta

петак, 27. јул 2007.

ZLOUPOTREBA

Svetlana Ražnatović demantuje da će gostovati u Mostaru i najavljuje tužbu ukoliko vlasnici diskoteke "The Bridge" nastave da reklamiraju koncert

KO JE TAJ KAMENKO, ČULA SAM SAMO ZA ONOG KATIĆA I ONOG IZ CRTAĆA... Ceca tvrdi da nije ni pregovarala sa vlasnikom diskoteke u Mostaru

Najpopularnija srpska folk pevačica Svetlana Ceca Ražnatović definitivno neće nastupiti 24. avgusta u Mostaru, kako je najavljeno u najvećem delu hrvatskih medija.

Iako je njen koncert potvrdio i Kamenko Bošnjak, jedan od vlasnika diskoteke "The Bridge" u kojoj je Ceca navodno trebalo da nastupi, u kratkoj izjavi za Press Ražanatovićka je demantovala te tvrdnje i najavila da će ubuduće tužiti svakog ko na taj način zloupotrebi njeno ime.

- Najavljeni koncert u Mostaru je čista dezinformacija. Za dotičnog gospodina Kamenka nikada nisam čula, a firma koja ima zvanična prava da organizuje moje koncerte biće prinuđena da ga tuži bude li još jednom zloupotrebio moje ime i prezime radi promocije svog kluba.

Jako mi je žao moje publike koja je na taj način izigrana, a ja nikada neću razumeti ljude koji na taj način lažu i obmanjuju narod - navela je Ceca.

Na pitanje da li bi volela da nastupi u Mostaru, budući da je mnogobrojna publika sa nestrpljenjem očekuje, Ceca je rekla da se Mostar zasad ne nalazi na spisku njenih koncertnih aktivnosti.

- Mostar trenutno nije predviđen za nastup. Ono što je zasad izvesno jeste koncert 4. avgusta u Herceg Novom i 21. septembra u Vršcu - zaključila je Ceca za Press.

Нема коментара: