brojač poseta

уторак, 29. мај 2007.

Vežbanje usporava starenje mišića

Ako vežbate dva puta nedeljno, ne samo da ćete imati jače mišiće, već ćete uspeti i da podmladite muskulaturu...

Ako vežbate dva puta nedeljno, ne samo da ćete imati jače mišiće, već ćete uspeti i da podmladite muskulaturu. Najnovije ispitivanje sprovedeno nad 65-godišnjacima, pokazuje da redovni odlasci u salu za vežbanje usporavaju starenje mišića.

TELO - Stariji ljudi posle treninga zapravo imaju mišićnu strukturu koju imaju i 20-godišnjaci. U ispitivanju je učestvovalo oko 25 zdravih 65-godišnjaka, koji su šest meseci vežbali dva puta nedeljno po sat vremena. Njihovi rezultati su upoređeni s učesnicima koji imaju između 25 i 30 godina.
Pre vežbanja (koje uključuje standardnu opremu iz teretane i program od 30 kontrakcija za svaku mišićnu grupu) stari ljudi su bili 59 odsto slabiji od mladih. To pokazuje da nikada nije kasno da počnete s vežbanjem i da ne morate da „pumpate" mišiće uz pomoć tegova da biste profitirali. Posle vežbanja, stariji ljudi su bili samo 38 odsto slabiji od mladih.
Naučnici su primetili da je vežbanje delotvorno, ne samo ako se vežbe rade u teretani ili sali za vežbanje, već i kod kuće. Stariji ljudi mogu da podižu flaše umesto tegova i da rastežu elastične trake. Mišići u tom slučaju i dalje zadržavaju istu masu.
Od 35. godine života mišići počinju da slabe. Do sada se verovalo da oni nikada ne mogu da se povrate u nekadašnje stanje, a najnovije ispitivanje pokazuje suprotno. Dakle, ako su ljudi s 90 godina uspeli da ojačaju svoje mišiće uz malo vežbanja, sigurno i vi nešto možete da učinite za sebe i svoje telo.

Нема коментара: