brojač poseta

понедељак, 28. мај 2007.

Emitovanje Teletabisa dovedeno u pitanje

Čuvari morala poljske omladine pred homoseksualnom propagandom, na čelu sa ministrom prosvete Romanom Gjertihom i dečijim ombudsmanom Evom Sovinjskom, krenuli su u hajku na Tinki Vinkija, jednog od junaka popularne dečije serije BBC-ja "Teletabis".
Sovinjskoj se ne dopada što Tinki Vinki ponekad nosi žensku tašnu i zato je angažovala ekipu psihologa da provere da kojim slučajem nije homoseksualac.
"Videla sam da Tinki Vinki nosi žensku torbicu i nisam ni skopčala da je on dečak. U prvom trenutku sam samo pomislila da tašna mora da smeta Teletabisu. Tek kasnije sam saznala da tu može da bude sakriven i neki drugi kontekst", izjavila je Sovinjska za poljski nedeljnik "Vprost".
Ako psiholozi utvrde da Tinki Vinki zaista ima sklonosti prema istom polu i tako u očima Sovinjske propagira homoseksualnost svi Teletabisi nestaće sa tv ekrana, bar poljskog javnog servisa, pošto vlasti nemaju načina da spreče emitovanje popularne serije na komercijalnim televizijama.
"To je vrlo osetljiva stvar, jer tu seriju deca jako vole. I ja sam videla jednu epizodu i bila mi je simpatična", priznala je Sovinjska.

Нема коментара: